dinsdag 5 juli 2011

Hot Girl: Emma Stone

Sinds ik Superbad heb gezien ben ik fan van Emma Stone (Superbad is een hele grappige feelgood komedie). Emma speelt Jules, de highschool crush van Seth. Ze slist een beetje als ze praat en ze heeft gewoon een heel guitig bekkie. Ze praat een beetje schor en het is echt een lolbroek. Ze is mooi en grappig en levert goed acteerwerk, maar daarnaast is deze jonge actrice een echt stijlicoon met vele verschillende (make-up) looks. Na de klik heb ik haar mooiste looks voor jullie geselecteerd.



Emma is van nature een blondine maar ze kreeg bekendheid door haar rol in Superbad, waar ze een redhead speelde. Haar inmiddels signature donkerrode lokken heeft ze daarom maar gehouden, maar een tijd geleden ging ze weer terug naar haar roots en liet ze zich een blonde coupe aanmeten. 

Ik weet niet hoe het komt, misschien omdat ze rode haren had toen ik haar voor het eerst zag, maar haar natuurlijke blonde haarkleur lijkt minder goed bij haar te passen. Blond staat haar prachtig, maar ik ben toch meer fan van haar donkere roodbruine lokken. Deze kleur lijkt beter bij haar te passen en het geeft haar een warmere uitstraling. Met blond haar is ze mooi, maar ook heel mainstream.




Hebben jullie haar ogen gezien? Ze heeft echt van die prachtige grote, groene, amandelvormige ogen die van nature een soort cateye shape lijken te hebben. Deze vorm accentueert ze nog eens extra met cateye eyeliner en winged eyeshadow. Hieronder legt ze het accent graag op haar mond met robijnrode lippen of op haar ogen door het te omranden met een donkere blauwgroene kleur. 



Ze heeft in een korte tijd veel verschillende looks gehad en alles staat haar goed. Rode lippen, knalroze lippen, nude lippen, blond haar, rood haar, een neutrale ooglook of juist een smokey winged eyeshadow. Everything looks lovely!



Emma Stone heeft die vriendelijke 'girl next door' vibe maar tegelijkertijd is ze een prachtige meid die ook zeker heel sexy uit de hoek kan komen. In interviews lacht ze veel en maakt ze vaak grapjes, wat me het gevoel geeft dat ze totaal geen kapsones heeft. Ik ken haar natuurlijk niet persoonlijk, maar ze komt gewoon over als een hele lieve meid die niet eens doorheeft hoe mooi ze wel niet is. I like her!

Op sommige foto's vind ik trouwens wel dat ze wat wegheeft van Lindsay Lohan, maar dan fris en fruitig.




Hieronder een scene uit Superbad, de film waarmee ze bekendheid heeft gekregen bij het grote publiek;


In de films Zombieland en Easy A heeft ze een hoofdrol te pakken en deze films wil ik dan ook erg graag zien. Op IMDB worden ze goed gerate en ik zag net de trailers...hilariteit alom! Ik weet zeker dat veel van jullie Easy A kunnen waarderen. Ze verzint dat ze met haar beste (gay) vriend naar bed is geweest zodat hij niet meer wordt gepest op school, maar hierdoor veranderd ze ineens in de schoolslet. In plaats van het rechttrekken van haar badass reputatie besluit ze er juist gebruik van te maken, met hilarische gevolgen van dien. 


Emma Stone is een upcoming en rising star en ik weet zeker dat we nog heel veel van haar gaan horen dit jaar en de jaren die komen gaan! 

Until next time,

Serena Verbon