vrijdag 8 juli 2011

Het antwoord...

Ok, deze post is vooruit gepland dus ik heb geen idee of jullie het inmiddels hebben geraden, maar de nieuwsgierige luitjes die erg benieuwd zijn naar de make-up producten die ik zou kiezen als ik er maar 3 mocht gebruiken de rest van mijn leven moeten even verder klikken...




Ik koos voor concealer (Kat Von D tattoo concealer in medium), een roze lip- en cheek stain (Benefit's Posietint) en een bruin oogpotlood (Max Factor liquid effect pencil in Brown Blaze).




Met de concealer verdoezel ik mijn acne littekentjes, rode vlekjes en donkere kringen. Het bruine oogpotlood gebruik ik niet alleen voor mijn ogen, maar ook voor mijn wenkbrauwen. Ik teken ze lichtjes bij en ga er vervolgens met een borsteltje doorheen om het wat zachter te maken. De lip- en cheek stain, de naam zegt het al, gebruik ik op zowel mijn wangen als lippen. Ideaal zulke multifunctional products! 

Het liefst zou ik er ook nog eyeliner en mascara bij gewild hebben maar ik moest toch echt een keuze maken! Ik ben benieuwd of jullie het goed hadden. Vast wel, jullie zijn namelijk nogal slim.

ps. dit was niet de laatste post van vandaag, vanmiddag om 3u staat er een hele sexy nieuwe post voor jullie klaar!

Until next time,

Serena Verbon