zondag 3 juli 2011

Finally: Opening Serenity Designs!

Herinneren jullie je deze post nog? Zo'n twee maanden geleden hakte ik de knoop door en besloot de stap te maken om eindelijk weer een nieuwe webshop te beginnen, iets wat toentertijd al een tijdje door mijn hoofd spookte. Velen van jullie dachten dat het een beautywebshop zou gaan worden, maar velen van jullie weten dan ook niet dat ik naast beauty een grote passie heb voor het creëren en maken van sieraden.






Nog voordat ik BeautyLab had en nog voordat ik The Secret Garden had, had ik een webshop genaamd Tutti Frutti Jewels, waar ik sieraden onderdelen verkocht. Slotjes, kralen, ringetjes, dat soort dingen, van hoogwaardige materialen als sterling zilver, edelstenen, zoetwaterparels en echt Swarovski kristal. Naast het verkopen van de onderdelen maakte ik in mijn vrije tijd ook graag sieraden, maar deze passie verdween een beetje toen ik op mijn 21e in Texas stage ging lopen.

Ergens vorig jaar raakte ik geïnspireerd tijdens een van mijn stedentrips, maar toen ik in januari dit jaar terugkwam van New York was ik helemaal super excited en had ik een enorme creatieve kriebel in mijn lijf. Ik moest en zou ook weer sieraden gaan maken! Ik had in de Sex & the City wijk Greenwich Village - New York, een schattig boetiekje ontdekt met allerlei prachtige handgemaakte sieraden.

Als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, dan doe ik het ook. Naast mijn werk in het laboratorium en mijn werk voor BeautyLab.nl heb ik in de nachtelijke uurtjes hard doorgewerkt aan de shop. Ik heb onderdelen besteld van over de hele wereld, sieraden ontworpen en in elkaar gezet, productomschrijvingen geschreven, foto's gemaakt, een banner ontworpen, een logo ontworpen en de webshop gebouwd. Ik heb alles zelf gedaan, zonder professionele hulp (natuurlijk heeft mijn moeder me hier en daar geholpen, zoals ze altijd doet) en ik ben dan ook best trots met het eindresultaat.

Vandaag verwelkom ik jullie dan ook graag, met gepaste trots, in mijn webwinkel Serenity Designs. Bekijk hieronder de promo/openings video van mijn webshop. Omdat het vandaag een feestelijke dag is verloot ik de schattige ketting 'Put a Ribbon on it'.





Wat moet je doen om kans te maken op de ketting 'Put a Ribbon on it'?

- Like deze post via Bloglovin'. Als je nog geen Bloglovin' account hebt hoef je je alleen maar even aan te melden, het is erg handig en je ontvangt geen spam.

- Like de Facebook pagina van Serenity Designs.

- Plaats een comment waarin je jouw favoriete Serenity Designs sieraad noemt en er in het kort bijzet waarom je dit ontwerp zo leuk vindt/waarom dit ontwerp zo goed bij je (of iemand die je kent) past.

- Plaats je emailadres in het daarvoor bestemde vakje, niet vergeten, anders kan ik geen contact opnemen met de winnaar!

- Ik pik random een winnaar via de fruitmachine.

- Deze winaktie is geldig t/m zondag 10 juli 00:00 uur.


Ik hoop dat jullie allemaal meedoen en ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn webshop en mijn ontwerpen vinden. Omdat ik alles zelf heb gedaan kan het best zijn dat er nog ergens foutjes staan, ik zou het erg op prijs stellen als jullie die melden zodat ik het kan aanpassen :-)

Binnenkort komen er weer wat nieuwe ontwerpen aan, dus meld je vast aan voor de nieuwsbrief!

Succes en veel shopplezier,
Until next time - Serena Verbon