zaterdag 30 juli 2011

Favorieten Juli 2011

Vorige maand liet ik jullie mijn favorieten van de maand juni zien en nu is het alweer tijd voor mijn favorieten van deze maand. Grappig hoe je er toch elke maand weer nieuwe favorieten bij krijgt, maar ook oude producten opnieuw herontdekt. 




favorieten Juli 2011



Mason Pearson hair brush - deze haarborstel gemaakt van hoge kwaliteit varkensharen kocht ik een paar dagen geleden in Antwerpen en ik ben nu al fan! Het borstelt fantastisch, zonder pijn of haarbeschadiging, en mijn haren gaan er mooi van glanzen. Binnenkort volgt er een uitgebreide review van deze borstel, die ook wel de Rolls Royce onder de haarborstels genoemd wordt. www.masonpearson.com

Benefit It's Potent eye cream - deze oogcreme van Benefit is voedend zonder vettig te worden en geeft mijn ogen meteen een frisse uitstraling! Morgen komt de uitgebreide review online van deze oogcreme en de rest van de Benefit skincare lijn. www.benefitcosmetics.com

Kiehl's Over-Night Biological Peel - breng ik 's avonds voor het slapen aan op mijn gezicht. De volgende ochtend reinig ik mijn gezicht met water en mijn huidje voelt dan ontzettend zacht aan! Ook krijg ik er een egalere teint van. Love this stuff! www.kiehls.nl

Kiehl's Highly Efficient Skin-Tone Corrector - het proefje van dit product had ik vorige maand als favoriet omdat ik het dagelijks gebruikte en omdat het erg goed beviel. Het product beviel zo goed dat ik het fullsize product heb aangeschaft. Mijn littekens en pigmentvlekken worden daadwerkelijk minder, mijn teint wordt egaler (het is fijn in combinatie met de Over-Night Biological Peel) en ik heb het gevoel dat mijn huid er gewoon mooier door wordt. www.kiehls.nl

O.P.I. Avoplex Cuticle Oil To Go - deze nagelriem balsem/gel brengt gemakkelijk aan door het kwastje, je kunt het dus heel handig in je tas stoppen en onderweg je nagelriemen een snelle opknapbeurt geven. De geur is lekker zoet, het ruikt naar watermeloenen. Het is voedend, trekt snel in en brengt gemakkelijk aan. Ideaal! www.opi.nl


Sleek palettes - Need I say more? Jullie hebben de reviews en de video's gezien waarmee ik prachtige looks maak met deze palettes en vanaf nu ben ik dan ook officieel Sleek Makeup fan. Ik wil nog wel meer palettes en producten van Sleek Makeup hebben! www.sleekmakeup.com

Shmink Color Lock - dit product is echt een uitkomst! Het is een eyeshadowprimer en color enhancer in 1! Het zorgt er voor dat je oogschaduw langer en beter blijft zitten zonder te creasen EN het zorgt dat de kleuren intenser worden. Het is vergelijkbaar met het NYX Jumbo pencils in de kleur Milk, maar dan totaal niet vettig en juist een beetje 'stroef'. Kan niet meer zonder! www.shmink.com

Eyeko blush in Coral Crush - een redelijk nieuw Eyeko product. Heel gepigmenteerd met een mooie gouden glansje. Ik gebruik het dagelijks, deze kleur is erg mooi en staat lekker fris en fruitig! www.eyeko.com

Michael Todd Great lengths mascara - nooit echt helemaal weggeweest, maar toch weer herontdekt, deze mascara van Michael Todd. Het separeert mijn wimpers erg mooi, maakt ze langer, voller en tilt ze de lucht in. Het beste resultaat krijg ik door 1 laagje aan te brengen voor het verlengende effect, dit te laten drogen en er vervolgens nog 3 lagen overheen te gooien, door het borsteltje een beetje op mijn wimpers te 'drukken' voor meer volume. www.michaeltoddcosmetics.nl

Zo, dit waren mijn favorieten van de maand juli, die officieel nog niet eens afgelopen is. Ik ben benieuwd welke nieuwe producten het zullen redden tot de favorieten van de maand augustus. Als jullie vragen hebben over bovenstaande producten stel ze dan in de comments, dan probeer ik ze te beantwoorden. Als jullie van sommige producten een uitgebreide review willen zien, let me know!

Until next time,
Serena Verbon