donderdag 28 juli 2011

Bizarre Beauty: Duck Feet Nails

Op de site van DollishCake ontdekte ik een verschrikkelijke nail trend: Duck Nails. Oh, the horror! Duck Nails zijn kunstnagels die lijken op eendenpoten, ze lopen breed uit. Normaal gesproken laat ik me niet zo duidelijk uit over trends, ik bedoel, iedereen moet gewoon lekker doen wat hij of zij zelf mooi vindt. Maar Duck Nails! Oeh, I really don't like this...











Sorry girls, maar ik vind het werkelijk verschrikkelijk! Toch schijnt deze trend steeds populairder te worden, in nagelsalons wordt er massaal om gevraagd. Het lijkt mij zelf nogal onhandig om met zulke plakaten rond te lopen. Ik bedoel, hoe kun je nu een smsje verzenden, of een snelle e-mail tikken? Aan de andere kant, waarschijnlijk kun je met deze Duck Nails ineens tweemaal zo snel zwemmen! Dan dan weer wel...

Wat vinden jullie van deze Duck Feet Nails? 


Until next time,
Serena Verbon