zondag 26 juni 2011

video: Samantha uit Utreg is terug, en hoe!

Kennen jullie mijn lieve buurmeisje Samantha uit Utreg nog? Toen ik nog in Utrecht woonde gaf ze me dagelijks make-up, beauty- en style advies waar ik heel veel aan heb gehad. De afgelopen tijd zijn we elkaar uit het oog verloren (ze heeft zo'n 2 jaar vast gezeten), maar inmiddels is ze weer op vrije voeten en wat heeft ze haar sterrenstatus toch gemist! Ze vroeg me daarom om haar interview met Yolande Schyns, schrijfster van het boek Opening Night, op te nemen en op mijn YouTube kanaal te plaatsen. Na de klik kunnen jullie genieten van het diepte interview die Samantha voor de schrijfster heeft voorbereid. Enjoy!





Binnenkort meer Samantha tips via mijn YouTube kanaal, abonneer je dus alvast om als eerste op de hoogte te zijn! Volg Samantha ook via haar facebook pagina.

Until next time,
Serena Verbon