zaterdag 25 juni 2011

Lord & Berry 20100 shining lipstick

Wat beauty betreft ben ik een gemakzuchtige vrouw. Het moet allemaal niet te veel tijd in beslag nemen maar ik wil er wel graag uitzien als een supermodel. Ik sla de wimperkrultang over, foundation laat ik staan en een lippotlood vind ik de reinste tijdverspilling (al is het wel een noodzakelijke stap om je lipstick netjes aan te brengen). Lord & Berry's shining lipsticks bieden uitkomst! Met deze lipsticks, die veel weg hebben van de NYX Jumbo pencils, kun je heel nauwkeurig binnen de lijntjes kleuren. Ze zijn er in 15 verschillende kleuren waarvan ik er vandaag 4 voor jullie zal swatchen en reviewen.



De Shining Lipsticks bevatten elk 3,5 gram lipstick en kosten €12. Ze zijn via Nederland te koop in de webshop van Cosmania. €12 voor een lipstick vind ik een normale prijs, niet budget, maar ook zeker niet high-end van prijs.

Misschien heb je nog nooit gehoord van Lord & Berry. Dat is niet erg, ik namelijk ook niet. Het merk is een nichemerk, dat is een merk die zich graag underground profileert in deze grote, commerciĆ«le beautyindustrie. Met Lord & Berry heb je het gevoel iets speciaals in handen te hebben, iets wat niet ieder beautyverslaafd meisje in Nederland al in haar toilettas heeft zitten. En dat heeft natuurlijk ook zo zijn charme.

Deze 20100 Shining Lipsticks glijden over je lippen als zijde, zo zacht en glad zijn ze. De pigmentatie verschilt per kleur, merkte ik. Zo dekte de rode kleur vrijwel meteen terwijl ik een paar keer met de nude kleur over mijn lippen moest gaan tot dit tot een dekkend resultaat leidde. De finish is niet super shiny, terwijl de naam dat wel doet suggereren. Ik zou eerder zeggen dat de finish mat is met een subtiele satijnen shine. Zelf vind ik dat een van de mooiste finishes, niet te glanzend en niet te mat. Precies goed.


De kleuren van links naar rechts: Orange, Nudo, Scarlett en Pink.


Nudo is erg nude, zoals de naam al zegt. Het is een hele bleke kleur met een hint zachtroze. Pink is zachtroze met een lila ondertoon. Orange heeft een zachte, subtiele koraaloranje kleur en Scarlett is killer red! Echt een prachtige dieprode kleur die je een instant vamp-look geeft (jullie hebben waarschijnlijk al door welke kleur mijn favoriet is van deze 4).

Nudo

Pink

Orange

Scarlett

Nudo en Pink zijn naar mijn mening te licht voor mijn getinte huidskleur, maar Orange en Scarlett staan mij wel erg goed. Orange is een prachtige, zachte koraalkleur die mijn look meteen wat zachter maakt. Oranje is ook DE kleur van deze zomer, dus mocht je nog op zoek zijn naar een mooie oranje lipkleur dan is deze van Lord & Berry zeker een aanradertje. Scarlett is geweldig! In real life nog een tikkeltje donkerder dan hier op de foto. Heel vampy, een echte showstopper! Nudo en Pink zijn evenwel prachtig van kleur, maar naar mijn mening beter geschikt voor de hele blanke huidjes, julie zullen dat ongetwijfeld met mij eens zijn :-)

Het fijne aan deze 20100 lipsticks van Lord & Berry is de handige manier van aanbrengen, maar ook zeker de structuur. Mijn lippen voelen de hele dag moisturized en gevoed aan, alsof ik een lippenbalsem draag. Deze lipsticks zijn niet longlasting en zal je dus gedurende de dag opnieuw moeten aanbrengen, maar omdat het zo gemakkelijk gaat met deze potloodvorm vormt dat voor mij totaal geen issue.

Benieuwd naar Lord & Berry make-up? Check dan de webshop Cosmania.nl voor meer kleuren en meer producten van dit prachtige nichemerk. Wat vinden jullie van lipsticks in andere vormen dat het 'reguliere'?

Trouwens, check my hair! Ik ben een nieuwe shampoo en conditioner aan het uittesten die snellere haargroei beloofd, maar of het nu werkt of niet, mijn haren zijn er in elk geval superblij mee! Het is zacht en glad en ontzettend glanzend en gezond.

Until next time,
Serena Verbon