vrijdag 3 juni 2011

Outfit: Red Wedding


Afgelopen woensdag is mijn enige nicht van mijn vaders kant, Iris, in het huwelijksbootje gestapt met haar geliefde Henk. Die twee hebben verkering zo lang ik me kan herinneren, dus het werd ook wel eens tijd! 's Avonds gingen we naar het feest. Iris en Henk hadden ons van te voren laten weten dat er een kleurenthema was, namelijk rood. Je kon zelf bepalen hoe je dit ging dragen, het mocht ook een subtiel accentje zijn.


Jullie weten dat ik wat kleding betreft vrij kleurloos door het leven ga, maar heel toevallig kocht ik niet eens zo heel lang geleden een rode legging. Het huwelijksfeest was dus de ideale gelegenheid om 'em weer uit de kast te trekken! Hieronder heb ik hem gecombineerd met mijn nieuwe Via Uno heels en een  lange blouse van katoen en linnen in een cremekleur.







Tara en ik hebben de dansvloer (en de bar) onveilig gemaakt en we vonden het erg gezellig. Iris zag er trouwens supermooi uit, en de manier waarop Henk naar haar keek...priceless. Meer foto's van het feest zelf kun je hier bekijken.


De outfits van Tara en Larissa zijn nu ook te bekijken op hun site, mochten jullie nieuwsgierig zijn geworden. Mijn vader droeg een rode blouse en mijn tante (zijn tweelingzus en beter bekend als de Douglas tante) droeg rode nagels en een rode corsage. 

Details outfit: 
Nude tanktop met knoopjes / Zara / €7,95
Cremekleurige blouse / gekocht bij Century21 in NYC
Rode legging / Berschka / €14,95
Heels / Via Uno / €142
Zwarte Tas / Hugo Boss / €399
Rode nagellak / KOH Red Seduction
Zilveren sieraden met kruisjes / oorbellen via Tara en ketting via Serenity Designs

Until next time,
Serena Verbon