vrijdag 3 juni 2011

New in: Lidl kastjes


Waar eerst een schamel krukje stond met afgebladderde verf die door moest gaan voor een nachtkastje staat nu daadwerkelijk een nachtkastje! Mijn moeder tipte me namelijk dat er deze week bij Lidl mooie kastjes te koop zijn voor niet al te veel centjes. Ik kocht een nachtkastje voor naast mijn bed en een commode die nu in mijn werkkamertje staat te pronken. Het oogt veel mooier en opgeruimder én ik heb ineens veel meer space. Klik verder voor meer foto's.


Op mijn nachtkastje staat nog niet zo veel, want ik wist eerlijk gezegd niet zo goed wat ik met al die ruimte moest doen. Bovenop staat een heel oud houten spiegeltje met een soort van doosje eraan vast. Hier heb ik mijn mooiste ringen op uitgestald en die leuke parfumflacon van Katy Perry.



Daarnaast staat een lijstje met een tekening genaamd 'even the warmest hands can melt the coldest hearts', een kerstkado van mijn moeder. In het kleine ronde Thomas Sabo doosje verzamel ik kleingeld. De twee boeken op mijn nachtkastje zijn Tweestrijd van James Patterson (net uitgelezen) en Sneeuwval van Tess Gerritsen (hier wil ik in beginnen). Verder de lader van mijn telefoon, een Samsung Galaxy Tab.



Op de bovenste plank heb ik mijn parfum collectie uitgestald. Ik bewaarde het voorheen in de badkamer omdat ik hier gewoonweg geen andere plek voor had. Parfum en cosmetica moet bij voorkeur bewaard worden op een donkere en koele plek, dus in mijn nachtkastje staan ze 'veiliger'. Hier komt de hele dag geen direct zonlicht op te staan, ideaal!



Op de middelste plank heb ik mijn föhn en krultangen in een Hello Kitty doos gestopt. Het staat een stuk netter zo (voorheen lagen ze overal en nergens) en het is altijd fijn om iets op een vaste plek te bewaren zodat je het snel kan vinden als je het zoekt. Op de onderste plank heb ik een houten doos en een witte doos waar ik mijn sieraden in bewaar en een lichtroze doos met haar accessoires. Helemaal rechts staat het doosje van mijn nieuwste horloge en daarachter dozen met parfums die ik zelf niet draag.



Mijn parfum collectie. Misschien is het minder dan je had verwacht van een beautyblogger, maar ik ben nu eenmaal vrij specifiek met geuren. Mijn all time favourite is White Musk van The Body Shop (ik heb alvast een reserve ingeslagen, zoals je ziet) gevolgd door geuren van de Philosophy's Grace lijn (Amazing Grace, Pure Grace en Inner Grace) en Miss Charming van Juliette has a Gun (een niche merk).

Met warm weer draag ik graag een parfum met citrus, zoals de Rituals geur Ginger + White Tea. Aura by Swarovski is een geur met een muskus noot (ben ik dol op!) en Si de Lolita is iets kruidiger en pittiger, fijn voor 's avonds. De body splashes van Victoria's Secret PINK lijn zijn heerlijk voor in de zomer! Die spray ik gewoon over mijn hele lichaam.

Verder heb ik een potje met geparfumeerde body gel van Madame by Jean Paul Gaultier. De gel bevat mooie, subtiele shimmer en ruikt goed naar het parfum. In het midden ligt Bathina van Benefit. Na het douchen smeer ik mijn lichaam in met deze licht geparfumeerde bodycream. Het ruikt lekker zacht en geeft mijn lichaam een mooie glow.

 

In mijn werkkamertje staat de commode van de Lidl. Hij past precies naast mijn bureau en doordat het kastje smaller is dan de tafel die er eerst stond lijkt mijn kamertje een stuk ruimer. Bovenop staan bakken met papieren voor BeautyLab (persmappen, aantekeningen), daarnaast staat een nagellak droger (nog niet getest), een spiegel en een leuke Tokidoki toy (gekregen van Loeder, een lezeres van de site).


Op de bovenste plank heb ik dozen met proefjes en lege travel verpakkingen, handig voor als ik ga reizen. Ik heb nooit zin om met grote full size flessen te zeulen en door samples mee te nemen probeer je lekker veel nieuwe dingen uit. Op de onderste plank ligt een doos met verzorgende producten voor handen, voeten en nagels en nagellak die ik niet meer kwijt kan in mijn rekken.


De bovenste la is gevuld met verzorgende lakjes en nail art supplies. De onderste 2 lades zijn nog leeg. Hieronder heb ik nog mooie foto's gemaakt van een deel van mijn nagellak stash, omdat ik op zoek ben naar een nieuwe desktop background. Ik vond ze erg mooi geworden dus ik wilde ze jullie niet onthouden! Sinds ik de digitale spiegelreflex gebruik vind ik foto's maken een stuk leuker om te doen. Alle foto's zijn gewoon een stuk helderder, scherper en mooier.



Ik ben erg blij met deze nieuwe aankopen, ze geven mijn slaap- en werkkamer echt een upgrade. Morgen ga ik verder met alles indelen waarbij ik meteen een beetje kan opruimen. De dag na Hemelvaart krijgen wij altijd vrij van werk, dus dat is een perfect dagje om alles op mijn gemakje uit te zoeken. 

Voor beide kastjes was ik zo rond de €55 kwijt bij de Lidl. Je moet ze zelf in elkaar zetten en de dozen zijn ontilbaar zwaar, maar als het eenmaal is gelukt dan heb je ook wat. Ik vind het erg mooie kastjes, zeker voor die prijs. De kastjes zijn momenteel nog bij Lidl te koop (niet in alle filialen) dus als je ze ook wil halen wees er dan snel bij, want ze wisselen vrij snel van assortiment.

Until next time,
Serena Verbon