donderdag 9 juni 2011

Nick - de mannelijke BeautyLab fan


Weten jullie nog dat er uit de Beautylab enquete bleek dat ik een aantal vaste mannelijke bezoekers op mijn site heb? Nieuwsgierig dat jullie waren! Want ja, om heel eerlijk te zijn, wat heeft een boy hier nou te zoeken? Geloof het of niet, maar ik heb een mannelijke Beautylab fan weten te strikken voor een interview. Nick is de naam, een enthousiaste jongen die zich om de zoveel tijd een compleet nieuw kapsel aanmeet. Hij bezoekt mijn site iedere dag en laat zelfs wel eens een comment achter. Hoe is hij hier terecht gekomen, wat heeft hij hier nu eigenlijk te zoeken en...waarom komt hij steeds terug?


Hoe ben je verzeild geraakt op BeautyLab.nl?
Ik ben terecht gekomen op jouw prachtige site via Samantha uit Utrecht oftewel Angel Raterman. Bij de aftiteling van die sketch zag ik namelijk de naam Serena staan. Dus ik dacht, laat ik eens zoeken hoe ze er gewoon normaal uit ziet. Ik wist toen niet dat jij Samantha niet was, want dat was Angel. Via google kwam ik wel op jouw website terecht en ik bleef eigenlijk gewoon vastplakken en sindsdien kijk ik er elke dag op.

Maar wat heb je hier nou te zoeken Nick? Dit is een echte vrouwenblog.
Vooral de Do It Yourselves en de reviews over verschillende producten vind ik nuttig, maar vooral die over haarverzorging en stylingsproducten. Ik heb 9 op de 10 keer een bad hairday. Ik kijk ook wel eens make-up tips hoor, maar zelf draag ik geen make-up. Ik vind het gewoon interessant om te weten.

Doe je wel eens wat met de tips die ik geef, en zo ja, welke dan?
Nou, niet alleen ik volg jouw tips op, maar mijn schoonmoeder ook. Ik heb laatst nog dat bananen-honing-olijfolie haarmasker geprobeerd en die beviel me prima, vooral omdat ik ook van natuurlijke verzorging houd. Mijn schoonmoeder heb ik de vitamine E tips laten zien om haar littekens te vervagen, en ze stond versteld van de werking, want het werkt echt! En nadat ik je shoplog zag van je eerste keer bij de Action moest ik er natuurlijk ook heen.

Een beetje onduidelijke foto, maar aanschouw hier Nick's stash (wat voornamelijk bestaat uit haarproducten)

Wat is er zo leuk aan BeautyLab en welk soort artikelen zijn het leukste voor jou?
Wat ik zo leuk vind aan BeautyLab zelf is hoe jij overkomt in hoe je alles uitlegt. Je vergeet nooit wat te zeggen en je bent ook heel open, eerlijk en duidelijk in alles. Qua artikelen vind ik haarproducten zoals serums en maskers erg leuk. Door jou wordt mijn portemonnee alsmaar leger leger en leger, hahaha! Wel op een goede manier hoor.

Weten je vrienden dat je beautyblogs bezoekt?
Ja. Ze vragen dan "wat moet je op dat soort sites?" waarop ik dan zeg ik "ik voel me er gewoon thuis en ik voel me er heel prettig bij, er is gewoon een klik tussen die site en mij."

Wat mis je als jongen op beautyblogs? Vind je het jammer dat het allemaal gericht is op vrouwen?
Soms vind ik het jammer en soms ook weer niet. Meestal heb ik er geen last van, maar er mag af en toe best wel iets over jongens komen, dan help ik jou daar wel mee, hahaha! Op beautygebied is het gewoon zo dat er meer dingen voor vrouwen zijn dan voor mannen en daar heb ik me maar bij neergelegd.

Hoe vaak bezoek je beautyblogs en welke bezoek je nog meer?
Heel veel keren per dag. Misschien wel 20 keer. Ik bezoek ook elke dag de site Whatabeauty.nl. Linda en Sanne zijn heel gemotiveerd en vrolijk en ze blijven vooral zichzelf en daar hou ik van.

Nick's schattige tweets laten zien dat we hier te maken hebben met een echte beautyblog addict

Maarre, ben je homo?
Ja, dat ben ik en ik ben er heel blij mee. Homo's zijn hele gezellige mensen. Soms heb ik het er ook moeilijk mee, mijn vriend en ik zijn in elkaar geslagen in mijn eigen straat omdat we homo zijn. De homowereld is en blijft een moeilijke wereld. 

Heb je wel eens gedacht om je eigen (beauty)blog te starten?
Ja! Ik heb er zelfs al een aangemaakt maar daar ben ik niet echt mee verder gegaan. Ik durf dat eerlijk gezegd niet zo goed omdat ik mijn teksten niet goed over kan brengen.

Nick, hartelijk dank voor dit leuke en openhartige interview! Je bent zo'n schatje, echt waar. Ik mag blij zijn met zulke lieve fans als jij! Nu ik jouw antwoorden zo lees is het eigenlijk ook helemaal niet gek of raar dat je als jongen beautyblogs volgt, you make it look normal.

Als je deze lieve jongen wil volgen op Twitter maken jullie hem heel gelukkig, want ik weet toevallig dat hij het heel leuk zou vinden om meer Twitter contacten te hebben zodat hij nog meer mee kan kletsen over beauty. Voeg hem toe: http://twitter.com/nickstobbe - ik volg hem ook!

Until next time,
Serena Verbon