donderdag 16 juni 2011

Latest Obsession: Huis, Tuin & Keuken webshop

Gisteren ontdekte ik bij toeval een webshop (ik was op zoek naar deze dingen) en ik bleef meteen hangen. Op het eerste gezicht lijkt het een webshop met goedkope rommel, maar ik ontdekte een paar items die verrekte handig zijn voor in het dagelijks leven! Goed, ik geef toe, deze webshop heeft ook afzichtelijk kitchspul in hun assortiment en niet alles is even goedkoop. Om van de vreselijk uit-het-Duits-vertaalde omschrijvingen nog maar te zwijgen. En daarbij hebben ze ook verdacht veel items in panterprint. Hoe dan ook, hieronder laat ik mijn persoonlijke 'Top picks' en de 'WTF picks' zien uit de webshop Huis & Comfort.


WTF Pick!

Het kniekussen. U slaapt slecht omdat uw benen niet lekker liggen? Probeer dan het kniekussen eens! De speciale vorm vermindert de druk op de onderste knie, voorkomt transpireren en hiermee huidproblemen. Prijs €7,50.

Mijn idee: Het kniekussen, tevens geschikt als kuisheidsgordel en anticonceptiemiddel. Moet u midden in de nacht nodig naar de wc? Train uw blaas, want het kniekussen vergt enige tijd om verwijderd te worden van uw lichaam. Kniekussen b.v. stelt zich niet aansprakelijk voor ernstig letsel of schade aangericht door het Kniekussen. Gebruik op eigen risico.


Top Pick
 

Tattoo Fun. Schoonmoeder-shocker! In uw omgeving staat u bekend als vriendelijk en aardig? Laat dan met Tattoo-fun zien dat u ook een andere kant heeft! Schuif gewoon de bedrukte "mouw" over uw arm en meteen ziet u eruit alsof u geheel getatoeëerd bent. Prijs €4,95

Mijn idee: Niet duur en cool voor Halloween, Carnaval, themafeest of andere verkleedpartijen. Altijd leuk om in huis te hebben!


WTF Pick


Sexy Muismat. Een goede "werkhouding" is belangrijk! Dat daar vaak nog wat aan te verbeteren valt, bewijst de sexy muismat! Die ondersteunt de pols met zachte gel-implantaten. De sexy vormgeving zal uw collega's jaloers maken. Zachte vulling voor overbelaste polsen. Prijs €14,95.

Mijn idee: Als je een goede indruk wil achterlaten op je allereerste werkdag, gebruik dan vooral deze muismat! Ergonomisch verantwoord, ook nog. De prijs van de muismat zal je collega's doen denken dat je het goed voor elkaar hebt, en mensen die het goed voor elkaar hebben krijgen sneller promotie. Ha!


Top Pick
Armband sluiter. Lekker zonder andermans hulp! Wanneer het sluiten van armbandjes steeds moeilijker wordt, biedt de armbandsluiter de oplossing! Dit geniale hulpmiddeltje houdt het uiteinde van de armband met een klemhouder voor u vast, zodat u moeiteloos en zonder omslachtig gedoe de armband kunt sluiten. U kiest uit, de armbandsluiter zorgt voor de rest! Prijs €4,50.

Mijn idee: Geniaal! Als er niemand in de buurt is om me te helpen wring ik me altijd in onmogelijke, soms zelfs pijnlijke bochten om toch dat armbandje om te krijgen... om het vervolgens op te geven en chagrijnig de deur uit te vliegen omdat ik door al dat gedoe weer eens te laat ben!



WTF Pick

"Sokjes" voor tafel- en stoelpoten? Natuurlijk! Want een elegantere oplossing voor het probleem van krassen en luidruchtig verschuiven zult u niet vinden! Met elastiek om goed te blijven zitten, antislip onderkant. Prijs € 3,95

Mijn idee: De eerste de beste die in de gaten heeft dat jij je meubelstukken kleertjes aantrekt maakt zich diep zorgen en zoekt hulp. Binnen een week dis je al je jeugdtrauma's op aan een persoon die je niet kent, liggend op een bank. Sindsdien wordt je midden in de nacht badend in het zweet wakker, gillend: 'Ik mocht van mama nooit met poppen spelen!'. Dit verklaard een hoop.

Top Pick
Hang gewoon de ruimtebesparende hanger aan de kledingstang en er is 5x zoveel plaats in uw kleerkast! Prijs €2,95.

Mijn idee: Voor iemand met zoveel kleding als ik en 'slechts' twee smalle PAX kasten is dit een uitkomst! Nu hoef ik ook geen kleding over kleding te hangen op de kledinghangers, maar kan ik in een oogopslag zien wat er in mijn kast hangt. Genius!


WTF Pick
Muzikale clown Enrico. "Toe, mag Enrico nog eens dansen?" Dat vragen kinderen en kleinkinderen waar de muzikale clown "Enrico" op zijn volgende optreden wacht! Als je deze sympathieke clown op de rug opdraait, danst hij met zijn hele bovenlichaam op de melodie van "Send in the clowns". Prachtige afwerking. Met opwindmuziekje. Prijs €21,50

Mijn idee: In het muziekje 'Send in the Clowns' zit een verborgen boodschap waardoor eenieder die het luistert in het geheim wordt gebrainwashed. Enrico is een middel om de mensheid te veranderen in zombie's zodat de opper clowns de wereld kunnen veroveren. Clown are pure evil. The end is near...


Top Pick

Mini-spiegel "Maxi". Controleer uw uiterlijk – voor anderen dat doen! Gefeliciteerd, wanneer u daarvoor een levensgrote spiegel in huis heeft! Indien dat niet het geval is, bewijst de mini-spiegel "Maxi" prima diensten! Want die toont op een geringe formaat uw spiegelbeeld van kop tot teen! Om neer te zetten of op te hangen. Prijs €0,95

Mijn idee: Handy! Kleine (studenten)kamers hebben vaak geen ruimte voor een grote spiegel, en om in je twijfelachtige outfit de gang op te gaan (waar je je huisgenoten tegen het lijf loopt) is een beetje awkward. Deze kleine spiegel, vraag me niet hoe, is daarom de ultieme oplossing voor kleine kamers. Ook handig voor onderweg, om te checken of alles nog naar behoren zit voordat je die toespraak gaat geven. En voor de prijs hoef je het niet te laten!


WTF Pick

Neus Douche. Wanneer u maar niet van een verkoudheid af raakt, moet u die met de neusdouche "verjagen"! Eenvoudig in gebruik. Incl. 10 verpakkingen à 1,8 g met een zoutoplossing om de neus te spoelen. Prijs €10,80.

Mijn idee: Wat is er mis met neusdruppels? Als je iets te hard in deze Neus Douche knijpt spoelt die zoutoplossing dwars door je neus heen via je mond weer naar buiten, it's tricky! En waarom doet dit ding me verdacht veel denken aan een kruising tussen een pikant speeltje en een walvis?


Top Pick

Nagel Beautycenter. Verzorgde, gelakte nagels zijn voor u een absolute "must"? Dan weet u ook, wat een bezoek aan de nagelstudio kost. Vanaf nu wordt mooi zijn veel voordeliger, met het Nagel beautycenter! Om te lakken zonder "beven", is er een steun voor de hand voorzien. Dankzij de drie kiepbare houders haalt u het laatste restje uit elk flesje nagellak. Het schaaltje is erg praktisch om nagelvijl, bokkenpootje enz. klaar te leggen. Prijs €10,80.

Mijn idee: *Plaatst in winkelmandje*

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Deze webshop staat ramvol handige keuken- en huishoud hulpjes. Echt van die geniale oplossingen die allemaal met gemak door de eerste zoveel rondes van 'het Beste Idee van Nederland' zouden komen. Bij bijna elk ding wat ik aanklik denk ik 'wat handig, dat heb ik nodig, nee, dat MOET ik hebben anders is mijn leven maar onhandig en incompleet'. Or is it just me? Neem de tijd om alles goed te bekijken en aan te klikken, want deze webshop heeft een erg groot assortiment en je ontdekt steeds weer nieuwe dingen. 

Klikken dus, op www.huis-en-comfort.nl. Laat me weten als jullie wat besteld hebben of welke items jullie eigen persoonlijke WTF en Top Picks zijn. Ik vroeg me trouwens af wat dit te betekenen heeft? Uit de omschrijving word ik niet veel wijzer namelijk...

Until next time,
Serena Verbon