donderdag 2 juni 2011

Budget Tip: Teeez Holografische Lakjes


Teeez is een relatief onbekend cosmeticamerk hier in Nederland, maar toevallig verkopen ze dat hier in Houten bij de kledingwinkel Zyzoen. De prijzen zijn budget te noemen, voor deze lakjes bijvoorbeeld betaalde ik €4,50 per stuk. Teeez heeft me eerlijk gezegd nooit echt aangesproken, maar laatst ontdekte ik een blogpost van iemand (sorry, ik weet niet meer van wie) die deze lakjes had geswatched en ik was meteen in love. Ik sloeg ze ook snel in en zodra de eerste zonnestraaltjes doorbraken heb ik snel mijn nagels gelakt en foto's geklikt.



Het holografische effect is het beste te zien bij dag- of zonlicht, dus ik had deze lakjes bijna niet opgemerkt. Ik dacht, 'oh, ze zullen ze hier wel niet hebben'. Toen ik goed keek zag ik het pas, heel subtiel, maar toch twijfelde ik een beetje. Was het wel echt holografisch of wilde ik dat gewoon graag geloven?

Outta Control

Smooth

Cool


Zoals je in het zonlicht goed kunt zien zijn deze lakjes wel degelijk holografisch! Ik moet zeggen dat Gosh Holografic en de lakjes van Nfu Oh en China Glaze een sterker holografisch effect hebben, maar goed, die zijn dan ook duurder. Ook ging het lakken met deze Teeez lakjes prima, zonder speciale holografische base. De lak droogt snel, brengt lekker aan en heeft een mooie glans.

De flesjes bevatten 10 ml nagellak en kosten €4,50 per stuk. Holografische lakjes zijn meestal niet zo goedkoop of ze zijn alleen verkrijgbaar als limited edition, dus ik vond dit nogal een leuke 'vondst'. Op de website van Teeez kun je kijken of het bij jou in de buurt wordt verkocht.

Wat is jullie laatste beauty vondst?

Until next time,
Serena Verbon