dinsdag 10 mei 2011

Wie is de gelukkige winnares van de BeautyLab VIP Shopdag?




Bekijk snel bovenstaande video om erachter te komen! Tijdens mijn 100e YouTube video kondigde ik een te gekke winactie aan: Shoppen met mij in Amsterdam + €250 shopping money + luxe lunch + free goodies! Bekijk hier deze video terug. Ik quote Hennie Huisman als ik zeg 'helaas kan er maar 1 de winnaar zijn'. Zo is het wel, want ik heb zoveel leuke, spontane en lieve e-mails gelezen, het liefst zou ik jullie allemaal mee uit shoppen nemen in Amsterdam! :( Maar goed, er kan er maar eentje winnen en ik wil wel dat jullie weten dat het ontzettend moeilijk was om uit al die leuke e-mails eentje uit te kiezen. 


Gefeliciteerd voor de winnares! Ik kijk alvast erg naar onze shopdag in Amsterdam uit! Ik mail je morgen even zodat we samen een datum kunnen prikken. De Inglot store is inmiddels ook geopend, dus daar moeten we ook zeker even langs hoor. En dan natuurlijk de MAC, de Make Up Store, de Bijenkorf, Lush en natuurlijk de nodige kledingwinkels :-) Heb er helemaal zin in! 

Niet gewonnen? Niet getreurd. Ik ben van plan vaker iets te organiseren zodat mijn lezeressen me eens in het echt kunnen ontmoeten. Een meeting, een feestje, een flashmob (?) of iets anders leuks. Jullie krijgen me echt wel een keertje te zien, dat gaat helemaal goed komen! Ook staan er de komende tijd weer leuke winacties in de planning, dus gewoon meedoen, want nooit geschoten is altijd mis.

Until next time,
Serena Verbon