woensdag 11 mei 2011

Latest Obsession: My Little Pony Hair


Velen van jullie kennen de site weheartit.com vast al lang, maar ik ontdekte deze site een paar dagen geleden pas. Omdat ik de laatste tijd obsessed ben met roze haar (don't ask me why) typte ik 'pink hair' in het zoekbalkje. Er verschenen talloze foto's van knappe meiden met roze lokken. En dat niet alleen, ze combineren hun roze haren met paars, lila en turquoise. Dit is nog vele malen mooier!


This brings back memories. Ik moest ineens sterk aan My Little Pony denken, de speelgoed paardjes waarmee ik vroeger altijd speelde. Het staat zo mooi! Die prachtige pastelkleurtjes, ik word er helemaal nostalgisch en vrolijk van. Dit wil, nee, dit MOET ik ook!

Ach, jullie weten hoe dat is gegaan met mijn obsessie met ombre hair, uiteindelijk durfde ik het niet aan om mijn haar te ontkleuren. Mijn haren zijn namelijk heel gevoelig voor dat soort dingen en veranderen na een ontkleuring binnen de kortste keren in een bosje stro. En voor My Little Pony Hair zal een ontkleuring ook nodig zijn ben ik bang...

Goed, het is dus even een matter of time tot ook deze obsessie overvliegt, maar tot die tijd blijf ik als een bezetene plaatjes van weheartit opzoeken en bewonderen. Maar als ik van mezelf blond haar zou hebben, nou, dan wist ik het wel!

Wat vinden jullie van My Little Pony Hair? Lekkere pastelkleurtjes in lange blonde lokken, I LOVE IT! Lekker zomers en helemaal niet gek, alle celebs doen het ook, en het is nog best fashionable! Vertel me jouw mening bij de comments.

Until next time,
Serena Verbon