woensdag 11 mei 2011

video: Battle #10 Sprookjes Look


In bovenstaande video laat ik mijn Sprookjes Look zien van alweer de 10e Battle of the Beauty Bloggers! Ik heb gekozen voor een zeemeermin look, omdat verhalen en sprookjes over meerminnen (of sirenes) me altijd al hebben gefascineerd. Ik had niet echt een idee in mijn hoofd dus ik ben gewoon maar begonnen, beetje freestylen met aquakleuren en zilver. Hope you like it! Bekijk ook zeker even de Sprookjes Look van mijn tegenstander Sanaz op haar site ashottofbeauty.nl - ik ben zelf HEEL benieuwd!





Gebruikte producten:


Verder heb ik schelpjes (met koperdraad bevestigd), zilveren haarspray en nepwimpers gebruikt om de look helemaal af te maken. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn look vinden en van die van Sanaz. Laat het me weten in de comments!

Zo, er zitten alweer 10 battles op! Binnenkort laat ik jullie de beste look van deze 10 kiezen en de winnares mag een maand lang met haar blog als banner in de zijbalk staan voor extra traffic. Now ain't that nice? :-) Hierna beginnen we met sessie 2 van de Battle, hiervoor heb ik al 10 kandidaten dus jezelf opgeven voor de Battle kan nog even niet. Als ik weer nieuwe kandidaten nodig heb dan merken jullie dat vanzelf, dan zal ik een oproepje plaatsen hier op de site.

Until next time,
Serena Verbon