zaterdag 14 mei 2011

video: Shopvlogje Utrecht 14/5/11


Vandaag had ik afgesproken met Madam Lotte om een dagje lekker te shoppen in my-almost-hometown Utrecht. Ik heb geshopt bij de Sephora (Urban Decay), Douglas (MAC) en de Zara en verder hebben we voornamelijk gegeten en gedronken en gekletst (in De Flater en De Reunie). In kledingwinkel Strictly heb ik het ultieme blazertje gevonden, maar die kan ik pas na het weekend ophalen omdat het besteld moest worden in mijn maat. Ik zal hem zeker aan jullie showen als ik hem heb! Het was een gezellig dagje met die kleine opdonder van een Lotte. Jullie kennen haar misschien wel als mijn Battle tegenstander voor de Ke$ha Look of als het meisje die hoogstwaarschijnlijk de Girlscene beautyvideo contest zal gaan winnen. Check ook zeker even haar leuke beautysite hier.


Wat vinden jullie van mijn geshopte spulletjes? Zijn jullie vandaag ook nog lekker de stad in geweest en zo ja, nog leuke spullen gescoord? 


Until next time,
Serena Verbon