zondag 15 mei 2011

Outfit: Read between the Dots


In mijn shopvlog van gisteren liet ik jullie mijn nieuwe oversized shirt van de Zara al zien, deze witte met zwarte stipjes. Vandaag combineerde ik het met een zwarte stretchpants, zwarte flatjes en neonpink als kleuraccent.










Wit shirt met zwarte stippen van de Zara - €19,95
Zwarte stretchpants gekocht in New York City ergens in China Town
Zwarte suede flatjes van de Primark - €17,95
Cupcake ring via asos.com / Armor ring via ydeltuyt.nl
Lucky Horseshoe ketting via Serenity Designs
Roze nagellak via Urban Decay (Woodstock)
Roze lipstick via TopShop (Brighton Rock)

Mijn zusjes en ik zijn sinds vandaag ook te volgen via LookBook.nu. Hier kun je voortaan al onze outfits bij elkaar vinden. Nu staat alleen deze look er nog op, but more is on the way!

Until next time,
Serena Verbon