maandag 23 mei 2011

Outfit: From Da Church To Da Palace



Fo shizzle dizzle, it's the big neptizzle, with the Snoopy D O Double Gizzle! Who remembers this song? Hierboven draag ik mijn high waisted bodycon rokje (uit de Action shoplog) voor het eerst, gecombineerd met een sportieve longsleeve en lakleren pumps. Het rokje van de Action is echt een goede koop geweest, hij sluit mooi aan en dan te bedenken dat 'ie me maar €2,59 heeft gekost, ha!








Witte longsleeve - Stradivarius (gekocht in Milaan)
Zwart rokje met witte polkadots - Action
Zwarte lakleren pumps - boektiekje in Milaan
Cross necklace - Serenity Designs

Het rokje van de Action is echt een musthave! Voor nog geen €3 heb je een prima high waisted bodycon rok die je zowel chic (zoals ik hier) als fashionable casual (zoals Larissa hier) kan dragen. Larissa heeft ze ook met streepjes en in meerdere kleuren, je moet maar net geluk hebben met wat er ligt. Ik hoop heel hard dat ze bij jouw dichtstbijzijnde Action volop te koop zijn, good luck!

Until next time,
Serena Verbon