woensdag 25 mei 2011

MAC Skinsheen Bronzer Stick


Momenteel ligt de limited collectie Surf Baby van MAC in de winkels, een heerlijke zomerse collectie met beach make-up waar je blij van wordt. Uit deze lijn heb ik de bronzer stick in de kleur Gilty Bronze. Een koperkleurige bronzer met gouden shimmers. Eerst wist ik niet zo goed hoe ik deze stick het beste kon gebruiken, maar nu ik hem eenmaal doorheb zorgt het voor die prachtige, gewilde sunkissed look. 



De stick is chubby van vorm en bevat 14 gram aan bronze goodness. Op het eerste gezicht denk je misschien dat de kleur veel te donker is, maar de stick is prima te blenden en daarna heb je juist een natuurlijke bronze kleur te pakken. De stick bevat hele fijne gouden shimmertjes die een gebruinde huid extra mooi doen uitkomen.

de fijne gouden shimmers geven haast wel een metallic glans aan de huid - prachtig!

links is de stick goed geblend, rechts nog niet.

zonder bronze stick

met bronze stick


De bronze stick heb ik hier aangebracht op mijn wangen, neus, slapen en voorhoofd. De stick geeft me een mooi bronze kleurtje en de mooie shimmers laten mijn huid glanzen. Als je de stick direct op de huid aanbrengt is het te compact en te donker, dus wat ik aanraad is om je vingers over de stick te wrijven en ze vervolgens op je gezicht te deppen. Wat je ook kan doen is een kwast (blush, stippling) over de stick heen halen en die op je gezicht aanbrengen. Op deze manier valt de bronzer stick gemakkelijker te blenden en zorgt het voor een natuurlijker effect. 

Deze bronzer blijft de hele dag door erg goed zitten, beter dan mijn andere pressed powder bronzer. De stick is daarbij erg zuinig in gebruik en loopt daarentegen niet het gevaar in 1000 stukjes te breken na een val. Het is wel even wennen zo'n stick, maar zoals ik al zei, als je hem eenmaal doorhebt werkt het hartstikke fijn.

De prijs van deze Skinsheen Bronzer Sticks is €33 en ze zijn te koop bij de MAC Pro Store en alle MAC Counters. Voor adressen check je hun website www.maccosmetics.nl

Zijn jullie ook zo gek op bronzers? En hebben jullie wel eens een bronzer in stickvorm gebruikt? 

Until next time,
Serena Verbon