woensdag 25 mei 2011

filmpje: Serena's Haar Routine




In bovenstaande video laat ik zien hoe ik mijn haren momenteel verzorg en style, volumineus met een middenscheiding. Ook demonstreer ik de Babyliss Easy Curl waarmee ik een natuurlijke slag in mijn haren creëer voor extra volume. Klik verder voor meer informatie over de gebruikte producten.



Voor het wassen verdeel ik L'Oreal Oilixir over mijn haren. Dit laat ik zo'n 15 minuten intrekken en vervolgens was ik mijn haren met de producten van Moroccanoil. Ik was mijn haren niet elke dag, maar ik gebruik bij iedere wasbeurt conditioner of een haarmasker. Conditioner gebruik ik niet op mijn haarwortels, want daar worden ze slap van. Ik gebruik het alleen in de punten en dan met name de onderste, droogste punten.


Na het wassen droog ik mijn haren aan de lucht of ik droog ze met een föhn. Als ze nog een beetje vochtig zijn verdeel ik het Action haarserum in de punten (dit vergat ik te vertellen in de video) wat resulteert is hele zachte, gladde lokken die er gezond uitzien.


Voor volume gebruik ik een volume mousse en Osis volumepoeder en eventueel een klein beetje haarlak. Als ik een natuurlijke slag in mijn haren wil maken dan gebruik ik de Easy Curl, een van de nieuwste tangen van Babyliss. Als je kleine lokjes neemt kun je hier echt een krullenbos mee creëren, maar als je grotere lokken neemt en die niet langer dan 5 seconden vasthoudt creëer je juist een mooie, natuurlijke slag voor net dat beetje meer volume. Het zorgt voor een leuke, nonchalante beachbabe look, een beetje zoals Blake Lively toen ze nog blond haar had.


Benieuwd hoe je een heftige krullenbos creëert met Babyliss Easy Curl? Check onderstaande video. Je maakt hier echt van die krullint-krullen mee in een mum van tijd, de snelheid van deze tang is zijn grootste voordeel vind ik. Het is even wennen in het begin omdat het anders werkt dan een tang, maar als je het eenmaal onder de knie hebt dan kan je er supersnel mee overweg. Babyliss Easy Curl kost €49,99 en is o.a. te koop via de Babyliss Shop.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn haar routine te zien en als er vragen zijn stel ze gerust in de comments dan zal ik proberen ze te beantwoorden. Als jullie verder nog leuke suggesties hebben voor filmpjes, let me know! Filmpjes van mijn dagelijkse make-up routine en een at-home-manicure zijn vast onderweg.

De producten van Moroccanoil en het Schwarzkopf Osis volumepoeder zijn online te bestellen via TopMerkenOnline.nl.

Until next time,
Serena Verbon