zondag 10 april 2011

Video: Serena's Shoe Stash!



In bovenstaande video laat ik mijn schoenen stash zien. Nadat ik het artikel van mijn zusje zag dacht ik, 'hee, leuk idee' en besloot ik om ook een video te maken van mijn schoenen voorraad. Een schoenen tik heb ik niet, maar ik vind wel altijd dat ik nog iets tekort kom. Zo wil ik nog bruine pumps, nieuwe gekleurde sneakers, nieuwe witte sneakers, nieuwe All Stars, zwarte lompe laarzen en de Hello Kitty Vans. Tja...


Hoeveel paar schoenen hebben jullie? Ik heb die van mij niet eens geteld eigenlijk, nu ik erover nadenk. Ik heb in ieder geval wel van alles wat; pumps, laarzen met hak, laarzen zonder hak, flatjes, sneakers, sandaaltjes en slippers. Ik heb altijd wel schoenen die bij een outfit passen.

Welk paar schoenen staat hoog bovenaan jullie verlanglijstje? Bij mij staan de Kiboots bovenaan. Het paar wat ik laatst had besteld was helaas niet goed (er zat een gaatje in de stof, op de naad), maar gelukkig kon ik ze gewoon terugsturen. Ik kreeg netjes mijn geld terug, maar ik wacht nog steeds tot ze een paar nieuwe Kiboots aan de site toevoegen zodat ik nieuwe kan scoren. Wat er nu op de site staat is helaas niet zo mijn smaak...dus ik moet nog even geduld hebben!

Until next time,
Serena Verbon