dinsdag 26 april 2011

Video: Cake Pops!



Herinneren jullie je mijn obsessie met Cake Pops nog? Ik proefde ze voor het eerst bij de Starbucks en ik was helemaal flabbergasted door de heerlijke smaak en structuur. Gelukkig houdt mijn zusje Tara wel van koken en bakken en is meteen enthousiast op zoek gegaan naar een recept. In de bovenstaande video laten we zien hoe we Cake Pops maken. 


Recept:
- 1 gebakken en afgekoelde cake (wij gebruiken de Koopmans Cakemix)
- 8 cups poedersuiker
- 1 cup roomboter (ongezouten)
- een teaspoon vanille extract
- halve cup melk
- smeltchocolade
- versiersels
- lolliestokjes

Wij hebben in een kookwinkel speciale Amerikaanse maatbekertjes gekocht waarmee je precies 1 cup kan afmeten. Heb je deze dingen niet dan kun je altijd omrekenen van cups of teaspoons naar het aantal grammen of milliliters. Check deze handige link voor als je wil omrekenen.

De lolliestokjes kocht mijn moeder op de markt, maar ze zijn ook online te koop. Google maar eens op lolliestokjes + bakken.






Succes iedereen! Happy nomnomnom! Ze smaakten HEERLIJK!

Until next time,
Serena Verbon