woensdag 20 april 2011

video: Battle #8 Aziatische Look



In bovenstaande video laat ik zien hoe ik de modern kabuki look namaak uit het boek Asian Faces van Taylor Chang-Babaian. Sinds ik deze look had gespot in het boek stond ik te trappelen om hem na te maken dus nu kon ik eindelijk mijn kans grijpen! Je hebt er niet veel voor nodig dus deze look is ook gemakkelijk thuis te creeeren. Het enige wat je wel nodig hebt is een vaste hand en een beetje geduld. Ik ben benieuwd hoe jullie de look vinden en ik ben natuurlijk reuze benieuwd naar de Aziatische look van Kaya-Quintana!


Ik heb trouwens wat leuks bedacht om van de battle een echte battle te maken! Per 10 battles laat ik jullie de beste look van alle 10 de tegenstanders uitkiezen. Degene die wint staat een maand lang met een banner in de rechterkolom op mijn site, met een link naar haar eigen blog toe. Super goede promotie dus voor je eigen website!

Hieronder volgen foto's van mijn Aziatische Look;




Het thema voor volgende week:


En de tegenstander voor volgende week is:


Ah, de keuze is gevallen op de Belgische Frauke. Well, it's on Frauke! Als er iemand een tekenfilm freak is ben ik het wel, wuhahaha! Ik hak je in de pan, and you know it's true! Goed je best doen dus!! :-D

Until next time,
Serena Verbon