woensdag 20 april 2011

New Heels!



Misschien hadden jullie ze al gespot in mijn Shoe Stash filmpje, mijn nieuwe party heels! Ik vind dat ieder meisje een paar van dit soort showstoppers nodig heeft, hoge hakken waarmee je elk saai jurkje omtovert tot een glamour outfit! Ik bestelde ze bij de webshop BagsandHeels.nl - een webshop met, je raad het al, tassen en heel veel keuze uit hoge hakken!


Als je mijn schoenen stash video hebt bekeken dan weet je dat ik een hele brede smaak heb. Sportieve sneakers, sandaaltjes, platte laarzen en stiletto hakken, ik heb het allemaal. Elegante schoenen met hoge hakken en een hoog glamour gehalte ontbraken echter nog, dus toen mijn oog viel op deze nude-kleurige exemplaren was ik verkocht. Het model heet 'Jewels' en ze kosten €69,95.



De schoenen werden na betaling snel geleverd, netjes verpakt in een schoenendoos. In de doos zaten twee zakken en in elke zak zat een schoen. Echt keurig! Zo chic worden schoenen haast niet verpakt, tenzij het om hele dure designer shoes gaat. Verder werden er ook 2 reserve hakjes meegeleverd en wat losse strass steentjes.

Speaking of designer shoes, ik kwam er via een comment achter dat deze schoenen geinspireerd zijn op het model Quinze van Jimmy Choo. Alleen kosten de originele Choo's maar liefst €1295,-. Dan heb ik toch liever dit paar, met Choo's zou ik bang zijn om ergens tegenaan te stoten!


Mijn Jewels zijn gemaakt van echt suede in een nudekleur, nudekleurige schoenen zijn de laatste tijd heel erg in. Je combineert ze deze zomer goed met felle neonkleuren of juist met zwart, creme of antraciet. Door het doorzichtige gaas lijkt het vanaf een afstandje alsof je gewoon open sandaaltjes draagt, maar in werkelijkheid draag je een hele comfortabele high heel.



Comfortabel? Ja, dat lezen jullie goed. Nu heb ik wel enige ervaring met hoge hakken en weet ik er goed op te paraderen, maar juist daarom kan ik onderscheid maken tussen hoge hakken die wel en niet lekker lopen. En deze Jewels lopen very nice! De schoen sluit goed aan, ik slip er dus niet uit en je hebt hierdoor best wel stevigheid. De hak is 12 cm hoog maar omdat de voorkant ook iets is opgehoogd (1,5 cm) lijkt het alsof je op een hak van 10,5 cm loopt.

Ik heb deze hakken meteen aangetrokken voor een proefritje en ik ben ermee naar het huis van mijn ouders gelopen, dat is zo'n 10 minuten, en alles ging prima! Ik had er zelfs nog stevig de pas in gezet. Geen knelpunten, geen geglij of geslip en de schoenen veren een klein beetje mee bij elke stap. Dit zijn schoenen waarbij je niet perse de hele avond hoeft te zitten. Een hele avond dansen of werken op het lab is ook te veel van het goede, maar je voeten overleven zeker een bruiloft, een etentje of een borrel.


De webshop Bagsandheels.nl organiseert een hele leuke Bags 'n Heels Affaire op zondag 29 mei in de Suzy Wong te Amsterdam. Op dit exclusieve fashion feestje wordt je ontvangen met een glas Martini Pink Prosecco, vervolgens kan je van de modeshow genieten en daarna is het see, fit & buy. Klaar met shoppen? Dan is het tijd voor de afterlounge met DJ en de lekkerste mojitos in town! Volg Bags 'n Heels via Hyves, Facebook en Twitter voor meer informatie omtrent dit fashion feestje en de winacties die regelmatig worden gehouden. Wil je graag aanwezig zijn bij de Bags 'n Heels Affaire? Stuur dan een mail met je naam en schoenmaat naar info@bagsandheels.com - ik ben er ook bij!


Naast prachtige heels verkoopt Bagsandheels.nl ook de exclusieve tassen van de Italiaanse designer Mario Valentino. En ook niet geheel onbelangrijk, via deze webshop is er de mogelijkheid om achteraf te betalen. Je krijgt gewoon je bestelling thuisgestuurd en binnen 14 dagen kun je het bedrag overmaken.  Dit is een service via Klarna, je ziet het bij steeds meer webshops terug. Handig als je graag iets wil hebben maar toch nog even op je salaris moet wachten!

Ik heb maat 39 maar deze schoenen bestelde ik in maat 38, dat doe ik meestal met hoge hakken. Als ik ze in maat 39 bestel dan slip ik er toch nog vaak uit namelijk. Ik zou zeggen, neem eens een kijkje in deze webshop als je op zoek bent naar een mooi paar laarzen, feestelijke pumps, glamour heels of een mooie tas.

Oh, ik draag deze schoenen trouwens ook in mijn Ke$ha Look video, aan het begin als ik tussen de vuilniszakken ga liggen kun je ze goed zien!


Wat is jullie mooiste paar schoenen/high heels? Deze Jewels zijn mijn mooiste paar op dit moment :-)

Until next time,

Serena Verbon