donderdag 21 april 2011

Advertorial: Acqua for Life Challenge by Giorgio Armani


Sinds 1 maart dit jaar heeft Giorgio Armani zich samen met Green Cross International ingezet voor het inzamelen van schoon drinkwater voor Ghana. Hiervoor bedachten zij het ludieke concept 'Acqua for Life Challenge'. Dat houdt in dat er bij elke verkochte limited edition flacon Acqua Di Gio of Acqua Di Gioia maar liefst 100 liter drinkwater geschonken zal worden aan kinderen en hun gemeenschappen. Met de speciaal gecreëerde Facebook applicatie kun je de hoeveelheid drinkwater zelfs verdubbelen! Lekker ruiken EN jezelf inzetten voor een goed doel, dan ben je pas echt goed bezig.

Voor ons is water vanzelfsprekend. We zetten de kraan aan en hoppa, er stroomt schoon en fris water uit. In veel landen is dit wel anders. Elke dag sterven er 4.000 kinderen aan ziekten die veroorzaakt worden door waterproblemen. 

Jij kunt helpen! Bij de aankoop van een flacon Acqua di Gio of Acqua di Gioia heb je de kans om de schenking van 100 liter drinkwater te verdubbelen. Iedere verpakking heeft namelijk een speciale en unieke code zodat je via Facebook lid en/of oprichter kan worden door een eigen gemeenschap te creëren, eigen promotiemateriaal te verzenden en vrienden uit te nodigen om zich bij je beweging aan te sluiten. Door lid te worden van de gecreëerde gemeenschap zullen deze vrienden automatisch tien liter water schenken. Hoe meer leden, hoe breder het bereik en hoe meer inzamelingen. Er zijn ook statistieken zodat je de activiteit en de ontwikkeling van je gemeenschap bij kunt houden.

Check de Facebook pagina en start je eigen gemeenschap met de code! Maar ook zonder code kun je helpen, door lid te worden van een bestaande community schenk je maar liefst 10 liter drinkwater! Ik zeg, doen!

Until next time,
Serena Verbon