woensdag 6 april 2011

Video: Battle #6 Ke$ha Look



Een paar dagen terug maakte ik bekend dat ik The Battle weer ging oppakken en niemand meer dan Madam Lotte werd gekozen als mijn tegenstander. Het thema was Ke$ha en boy, wat was ik hier blij mee! In bovenstaande video laat ik zien hoe ik heb geleefd als Ke$ha om zo de ultieme Ke$ha look te creĆ«ren. Enjoy!


Voor deze  look heb ik slechts de 12 Flash Color Case gebruikt van Make Up For Ever. Lees hier de review over dit leuke en veelzijdige pallet.

Benieuwd hoe Madam Lotte haar Ke$ha look heeft gemaakt? Check dan even haar website en laat ook meteen even een comment achter. Ik ben vast heel erg benieuwd! Met Ke$ha weet je het maar nooit, dat gaat alle kanten op.





En nu willen jullie natuurlijk het thema weten voor volgende week! Het nieuwe thema van de Battle #7 is geworden:


En de nieuwe tegenstander is geworden:


Shenyce van sheninthecity.blogspot.com - it's on Shen!

Until next time,
Serena Verbon