donderdag 7 april 2011

Catrice Papagena Preview


Eerder deze week showde ik jullie een voorproefje van de nieuwe Essence Meet_Me@Holografics.com collectie en nu wilde ik graag de nieuwe Catrice Papagena collectie met jullie delen. Beide Limited Edition collecties liggen in mei/juni in de schappen en ze beloven heel veel goeds. Papagena bevat groene en khaki kleuren afgewisseld met felgekleurde tropische accenten. Een exotische collectie, daar houden we van!


Een vernieuwend product is de Crystal Clear Gloss Stick. Een geheel doorzichtige lipstick, een beetje jelly-achtig zelfs. Hier ben ik heel benieuwd naar! Verkrijgbaar in een snoeperige rood en knaloranje.
Prijs €3,99.

C01 - Tigerlilly, C02 - Bird of Paradise


Blush Sticks zorgen voor een frisse, natuurlijke blos op je wangen. Prijs € 3,49 per stuk.


C01 - Tigerlilly, C02 - Bird of Paradise


Ook brengt Catrice uiteraard nieuwe kleurtjes nagellak uit. Echte jungletinten en knallend paars als kleuraccent. Prijs €2,49 per stuk.


C01 - Enter the Undergrowth, C02 - Welcome to the Jungle, 
C03 - Amazonian Gold, C04 - Bird of Paradise


Oeeeeh, eyeliner pennen! Van deze eyeliner soort ben ik zelf groot fan, ik vind dit gewoon de meest praktische manier van eyeliner aanbrengen. Alleen de donkergroene, Welcome to the Jungle, lijkt me interessant om toe te voegen aan mijn stash. Ook bij de Essence Holografics collectie zagen we een witte eyeliner, dat lijkt me nog steeds niet zo'n succes. Prijs €2,99 per stuk.

C01 - White Eyes, C02 - Papa-Greener, C03 - Welcome to the Jungle


En dan de schitterende quads! De nieuwe collectie van Catrice heeft er slechts 4 in het assortiment, dus deze limited editions zijn een welkome afwisseling! Kies voor een quad met wat neutrale kleuren of juist met knalkleuren! Prijs €4,49 per quad.

C01 - Rumble in the Jungle

C02 - Birds of a Feather


Deze wil ik ook hebben! Prachtige nepwimpers die zo sierlijk lopen dat ze me doen denken aan bladeren of iets anders natuurlijks en organisch. Ze heten Feather Lashes, maar ik kan niet goed zien of ze ook daadwerkelijk van veren zijn gemaakt. Anyways, ze komen altijd wel van pas! Prijs €3,99.


I saved the best for last! Check deze Gold Nuggets. Een potje met daarin shimmerende mini kiezelsteentjes die je huid een prachtige bronzen glow geven. For face and body! De Golden Nuggets are mine! Prijs €3,99.


We zullen er helaas nog een poosje op moeten wachten, maar dan hebben we ook wat. Deze Pagagena collectie vind ik super, alles ziet er schitterend uit (de verpakkingen, de kleuren, vernieuwende producten) en ik heb nu al een paar producten op het oog die ik zeker weten wil gaan aanschaffen! Samen met de producten uit de Holografics collectie van Essence gaan we een leuke zomer tegemoet.

Welke producten uit deze collectie MOET je in je stash hebben?

Until next time,
Serena Verbon