woensdag 6 april 2011

Latest Obsession: Cake Pops

Graag deel ik jullie mijn laatste obsessie, my guilty pleasure, genaamd Cake Pops. Deze lekkernijtjes zijn sinds kort te koop bij de Starbucks en ze zijn absoluut de-lish! Ze zien er ook nog eens cute uit en als je er een stel koopt krijg je er een leuk Starbucks doosje omheen. Zucht, aren't they to die for?




Cake Pops zijn lekker zoet en na 1 of 2 stuks heb je echt wel genoeg gehad. Ideaal voor bij je (Starbucks) koffie of thee! Ik kocht er 6 en nam ze in het leuke doosje mee naar huis, gewoon voor bij de koffie of thee. Het staat zo gezellig en het is weer eens wat anders dan stroopwafels of roze koeken.



Ik had hier al stiekem een rode opgepeuzeld..


Cake Pops kosten €1,50 per stuk en zijn verkrijgbaar in 3 varianten. Eentje met rode suiker, eentje met nootjes (amandelen denk ik) en eentje met kokos. De structuur is niet zoals ik van cake gewend ben, het is niet zo fluffy en luchtig, maar wat compacter juist. Ik weet niet wat de ingrediĆ«nten zijn en hoe ze worden gemaakt, maar het lijkt haast wel een perfecte mengeling tussen cake en marsepein, qua structuur dan. 




Ben je onderweg en heb je zin in zoetigheid? Dan zijn ze ook perfect mee te nemen voor onderweg. Je hapt ze gewoon van het stokje af. Yes, ik ben fan. Voor mij geen Mars en Snickers meer, als ik op het station ben dan crave ik voor Cake Pops! Ik zou trouwens best eens zelf Cake Pops willen maken... super leuk voor als je een feestje hebt!

Zo, dat was mijn latest obsession. Volgende week deel ik mijn nieuwe obsessie. Dat kan van alles zijn, van beautyproduct tot een liedje of een favoriete snack. Ik wil het invoeren als soort van nieuwe categorie. 

Hebben jullie Cake Pops al geproefd? En wat is jouw laatste obsessie?

Until next time,
Serena Verbon