vrijdag 1 april 2011

Video: Anti-age cream tegen zweten


In bovenstaande video verklap ik jullie een beautysecret tegen zweten! Het is eigenlijk heel erg logisch en ik snap niet waarom men hier niet eerder op is gekomen...


Oligopeptiden zitten niet in alle anti-age creams, dus als je twijfelt of jouw anti-age cream (of die van je moeder) geschikt is voor dit 'kuurtje' laat dan even een comment achter met de naam van je creme en dan zal ik kijken of ik kan achterhalen of zich oligopeptiden in je creme bevinden.

De truc is vooral om dik te smeren en om het voldoende in te laten trekken zodat de oligopeptiden diep in je huid penetreren. Daarom is 's nachts de beste optie om dit te doen, maar alles even omwikkelen met plastic folie is dan wel een aanrader. Op deze manier maak je je bed niet vies en trekt het extra goed in ( het is te vergelijken met het in plastic verpakken van je haren na een haarmasker, zodat het haarmasker ook extra diep kan intrekken).

Ik ben benieuwd of deze anti-age/anti-zweet kuur ook bij jullie werkt!

Until next time,
Serena Verbon