vrijdag 1 april 2011

De Battle gaat weer beginnen!


Nadat ik was teruggekomen uit New York was ik de battle een beetje vergeten, maar de laatste tijd miste ik wat en begon het steeds meer te kriebelen om weer lekker met make-up te spelen! Ook bij de comments merkte ik dat jullie de Battle weer terug wilde hebben, dus bij deze heb ik meteen een nieuw thema en een nieuwe kandidaat gekozen via de fruitmachine. Klik verder om erachter te komen wie en wat...


Geen video deze keer, dat is me toch net te veel werk steeds! Wat ik heb gedaan is een screenshot gemaakt van het thema en van de nieuwe kandidaat. Jullie weten inmiddels hoe de fruitmachine werkt en dat ik eerlijk genoeg ben om het niet te manipuleren. Tenminste, dat hoop ik dan maar! ;-)

Het nieuwe thema van Battle #6 is geworden...



OMG! Eindelijk Ke$ha, waar ik al weken op zat te hopen! Maar jullie snappen het al, dit keer hoopte ik juist op Katy Perry omdat ik helemaal lyrisch ben over haar E.T look (hebben jullie de videoclip al gezien?). Ach, I got some ideas met Ke$ha, dit gaat helemaal goed komen, wacht maar af!

En wie is de pineut?



Madam Lotte is mijn waardige tegenstander. Maak je borst maar nat Lotte! Zelf vind ik woensdagmiddag een handige dag om de Battle look te plaatsen, maar dat betekent dat we nu wel minder dan een week de tijd hebben. Let me know of je het gaat redden Lotte, zo niet dan verschuiven we het naar de woensdag erop.

"Met de Battle hoop ik veel creativiteit en enthousiasme los te maken bij jullie. Spelen en experimenteren met make-up is echt super leuk en voor mij ook een soort ontspanning. Bovendien laat ik meteen zien dat het echt niet moeilijk is om een mooie of aparte look voor elkaar te krijgen. Iedereen kan een Make Up Artist zijn, dus jij ook!"


Oeeeeeh, Ke$ha. Ik heb er zin in! Let the games begin.

Until next time,
Serena Verbon