donderdag 31 maart 2011

Eindresultaat: Mother & Daughter fotoshoot!


Eindelijk viel de langverwachte dvd met alle foto's van de Mother & Daughter fotoshoot op de deurmat! Mijn moeder en ik waren ontzettend benieuwd naar het eindresultaat en waren zelfs een klein beetje zenuwachtig toen we de dvd in de computer schoven... Nergens voor nodig, want de foto's zijn echt prachtig! Vooral die van mij met mijn moeder samen zijn very cute en leuk voor later. Hieronder heb ik een selectie gemaakt van de foto's, waaronder een aantal onbewerkte, zodat jullie het verschil kunnen zien. 


Ik las namelijk bij de comments dat een paar van jullie het eindresultaat te veel gephotoshopped vonden, maar als ik heel eerlijk mag zijn vind ik het bewerkte resultaat juist vele malen mooier. Op de onbewerkte foto's zitten er namelijk soms wat schaduwen in de weg waardoor er bepaalde features wegvallen en als je alles oplicht heb je hier geen last van. Verder kozen we niet voor niets een glamour shoot, wij wilden juist een mooie gepolijste foto zoals in de magazines! ;-)


onbewerkt


onbewerkt - hier kunnen jullie mijn jurkje beter zien


onbewerkt






Over een paar dagen mag ik een fotoshoot via i-supermodel.nl weggeven! Ik ben zo excited over deze winactie, echt een van de tofste prijzen ooit.
Welke moeder/dochter foto vinden jullie het leukste om in te lijsten en welke foto zal ik kiezen als voorkant van mijn nieuwe visitekaartjes?

Until next time,
Serena Verbon