vrijdag 1 april 2011

Pants are for losers!

Dat celebs zich de laatste tijd steeds vaker schaamteloos in een soort van hip oma badpak vertonen is een feit. Ik zeg het je, deze broekloze look is een heuze trend aan het worden in Hollywood! Ik snap het helemaal. Ik bedoel, broeken zijn voor losers, laten we eerlijk wezen. Tegenwoordig hoor je er pas ECHT bij als je met de beentjes en de billen bloot gaat.




Katy Perry, Rihanna, Ke$ha, Taylor Momsen, Miley Cyrus, Eva Longoria, Beyonce, Sienna Miller en Lady Gaga zijn slechts een greep van de celebs die hun hartje hebben verloren aan de 'No Pants' look. Ze heizen zich finaal in kekke designer badpakjes (ook wel mini unitards genoemd) en voelen zich er nog hot in ook.

Al moet ik zeggen dat Taylor Momsen zich als enige niet in een badpakje wurmt, maar volgens mij gewoon nooit van een broek gehoord heeft. Die meid trekt gewoon een oversized blouse aan, jarrelets eronder gespen en klaar.Op de foto hierboven rockt ze wel heel erg de 'just out of bed look' die ze compleet maakt met haar signature 'ik verwijder nooit mijn make-up' ogen en een opzettelijk verkeerd geknoopte blouse. Ze is overigens niet alleen haar broek vergeten zie ik...


Wie deze trend precies startte weet ik niet precies, ik twijfel zelf tussen Beyonce met haar fameuze Single Ladies clip of Lady Gaga die vaker zonder broek wordt gespot dan met. Misschien hebben ze het wel samen bekookstoofd terwijl ze de clip 'Videophone' aan het opnemen waren, who knows!

Hoe dan ook, deze 'No Pants' look is opgepikt door fashion designers en verschijnt nu zelfs op de catwalk in Haute Couture varianten. Niet alleen zangeressen, ook filmsteren showen graag hun legs & booty. Hieronder een collage van Sienna Miller die meerdere malen zonder broek is gespot.



En geef ze eens ongelijk! Je benen lijken langer, je billen lijken ronder en je kan vrijelijk bewegen. Je zweet je kapot tijdens een optreden, dus wat is er dan lekkerder dan een luchtige outfitje zoals deze? En staat het nu echt zo belachelijk? I think not. Ik vind het juist een hoog celeb gehalte hebben. Het staat sexy en cool!


Ik hoop dat deze 'No Pants' trend snel naar Nederland waait, want het wordt hier alsmaar warmer en ik zweet me altijd kapot als ik uitga. Mijn broek of legging plakt dan altijd zo vies aan mijn benen vast, yuk! Dus doe mij maar zo'n granny panty! Zo'n kek badpakje lijkt me ideaal.

Ik denk dat Nederland echter veel te nuchter is voor deze trend, wat denk jij?

Until next time,
Serena Verbon