zaterdag 2 april 2011

Grapje...


Volgens mij trapten er best veel bezoekers in mijn 1 april grap van gisteren, geef toe! Pas na het lezen van de comments beseften jullie dat mijn video enigszins aan de dubieuze kant was...en dat was natuurlijk ook zo.


Oligopeptiden zorgen echter wel voor het 'botox effect' in anti-age cremes, maar ze kunnen niet je zweetklieren lamleggen om zo te zorgen dat je niet meer zweet. Allemaal klinkklare onzin. Maar, ergens klonk het wel plausibel, no? Of misschien hoopten jullie gewoon heel graag dat het waar kon zijn ;-)


Anyways, een enkele oplettende bezoeker zag mijn hint aan het begin van de video, dat ik aan mijn oog trok om te laten zien dat ik tijdelijke pink eye had. Maar...deze handeling is ook een manier om aan te geven dat ik het niet serieus bedoel, of dat alles wat ervoor of erna komt een grap is. Zo van 'opletten, dit is niet serieus'. Hahaha!

EN NU EERLIJK! Ben je in mijn prank gestonken (voordat je de comments las) of niet? Tell me bij de comments.


Until next time,
Serena Verbon