zaterdag 2 april 2011

Video: E.L.F. High Definition Powder & Cream Blush aanbrengen



In de bovenstaande video laat ik zien hoe ik deze twee toppertjes van E.L.F. aanbreng, want deze producten hebben een kleine gebruiksaanwijzing nodig. Het poeder breng ik namelijk niet met bijgeleverde sponsje aan en de blush breng ik aan met een kwast in plaats van met mijn vingers. Verder op het einde in de video MOET ik even mijn nieuwste kledingaankoopje met jullie delen want daar ben ik helemaal enthousiast over.


De Cream Blush van e.l.f. veranderd in een poeder eenmaal angebracht op je huid, dus de finish is heel soft en natuurlijk. Het enige gevaar is dat je te veel aanbrengt, de kleur Seductress is ook vrij fel, maar door gebruik te maken van een kwast verminder je deze kans. De kleur opbouwen is aan te raden, dus begin gewoon met een piepklein beetje en breng eventueel een tweede of derde laag aan. Dip je kwast slechts 3 keer lichtjes in de blush, dat is al voldoende voor een naturel look.

De High Definition Powder is een ware uitkomst! Soms denk ik dat ik niet glim, maar doe ik dat stiekem wel op foto's en op camera. Even een laagje poeder erover en voila, weg is de glim. Ook lijkt mijn huid egaler na gebruik. Love it. In plaats van het sponsje gebruik ik een grote facial brush. Ik tik het poeder in de dop en 'werk' de kwast in het poeder met ronddraaiende bewegingen, net zo lang tot de kwast al het poeder heeft opgenomen. Even aftikken en met ronddraaiende bewegingen aanbrengen op mijn gezicht. Works like a charm!

Deze twee e.l.f. producten kan ik jullie vast aanbevelen! De rest ben ik nog aan het testen. Beide producten zijn afkomstig uit de Studio lijn en kosten slechts €6,80 per stuk. De verzendkosten van de NL e.l.f. webshop zijn wel een tikje aan de hoge kant, namelijk €7,75. Samen met vriendinnen bestellen is een optie, of probeer het eens bij de UK webshop van e.l.f., want als je onder de 4-5 producten besteld is het goedkoper via de UK shop namelijk.

Wat vinden jullie van Sugarhill Boutique? I love it! Ik zal snel meer outfits showen met kledingstukken van dit merk.

Hebben jullie ervaring met cream blush of high definition powder? Zo ja, hoe brengen jullie dit aan?

Until next time.
Serena Verbon