zaterdag 9 april 2011

Urban Decay komt naar de Nederlandse Sephora!

Goed nieuws voor de Urban Decay fans! Vanaf mei 2011 is dit geweldige merk dan ook eindelijk te koop in de Nederlandse Sephora's! I say, welcome. Voorheen konden beautylovers alleen nog maar slagen in Sephora's in Amerika, Frankrijk of Italie, maar over een maandje kunnen we het merk naar hartlust bekijken, swatchen én kopen in ons eigen kikkerlandje.


Dat er al een tijdje geruchten rondgingen over het feit dat Urban Decay naar Nederland kwam wist je misschien al, maar vandaag ontving ik een officieel persbericht van Sephora met het heugelijke nieuws. It's a fact! Ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik leg mijn slaapzakje vast klaar om het Naked Palette te scoren! En natuurlijk kunnen jullie vanaf heden veel Urban Decay reviews verwachten op BeautyLab.nl. Nu ik weet dat jullie het makkelijker kunnen kopen vind ik het veel leuker om er ook over te schrijven.

Stay tuned, want vanavond komt er nog een artikel op BeautyLab.nl! Het was erg lekker weer dus sorry dat mijn posts vandaag wat onvoorspelbaar zijn qua tijdstip. Hebben jullie ook zo van het weer genoten?

Until next time,
Serena Verbon