zondag 10 april 2011

Moroccanoil


Laatst zei ik nog tegen een vriendin, ik zou graag eens die producten van Moroccanoil uitproberen. Ik heb er veel over gelezen in Amerikaanse magazines en er veel goeds over gehoord. Celebrities love this stuff! En als de celebs ermee weglopen dan MOET ik het natuurlijk ook hebben! Voorheen waren de producten van Moroccanoil alleen te koop via buitenlandse webshops, maar nu kunnen we een deel van het assortiment gelukkig gewoon via een Nederlandse webshop kopen, en wel bij TopMerkenOnline.nl.


De prijzen van de Moroccanoil producten zijn vergelijkbaar met de prijzen van salonmerken. Voor de shampoo en conditioner betaal je €18,95 en het Intense Hydrating Mask kost €26,95. So this stuff better be good! Op de officiĆ«le site kan ik nergens precies vinden wat de ingrediĆ«nten zijn, ik weet alleen dat er argan olie in verwerkt zit. En argan olie is pretty good stuff! Ook zitten er geen sulfaten, fosfaten en parabenen in en test Moroccanoil niet op dieren.

Klik hier voor mijn artikel over argan olie.



Nu Moroccanoil te bestellen zijn via een Nederlandse shop zal ik binnenkort reviews plaatsen op BeautyLab.nl, de producten zijn al onderweg naar me! Ik ben erg benieuwd of dit spul echt zo fantastisch is als iedereen zegt, my expectations are high! :-)

Hebben jullie wel eens gehoord van het merk Moroccanoil?

Until next time,
Serena Verbon