zaterdag 23 april 2011

Reebok Easytones Testers en Winnares Fotoshoot

Wie heeft de glamour fotoshoot gewonnen bij i-supermodel.nl en welke twee gelukkige meiden mogen de Reebok Easytones gaan testen? Lees het na de klik!


De testers van de Reebok Easytones heb ik random uitgekozen (scroll, scroll en stop!). De testers zijn geworden:

Mila - Ik zou graag een paartje willen testen! Omdat ik zo naast mijn tellsell mini Stairmaster en Leg Magic een hulpmiddel wil wat er niet voor zorgt dat ik trillend en hijgend aan het creperen ben! Mijn schoenmaat is 38, zou super tof zijn en natuurlijk ga ik echt een uberreview schrijven!! XOooXxxXoO

***Liza*** - Ik wil ze echt supper graag testen lijkt me echt leuk!! :D Ik heb schoenmaat 41!

Graag jullie adresgegevens mailen naar starpede@hotmail.com - als jullie schoenmaten beschikbaar zijn dan worden de Easytones zo snel mogelijk naar jullie verzonden. Als jullie schoenmaat niet meer beschikbaar is moet ik nieuwe testpersonen kiezen helaas.

Voor de Fotoshoot winactie heb ik hele leuke inzendingen mogen ontvangen! Hieronder volgen de 10 inzendingen die hun boek kunnen opsturen naar de auteur Yolande Schyns zodat zij de boeken op een originele manier kan signeren. Neem contact op met mij (starpede@hotmail.com) voor haar adresgegevens. 











De inzending van lezeres Lisa heeft het The Beauty Bakery beautypakket gewonnen t.w.v. €50. Gefeliciteerd Lisa! Ik zorg dat Angel het pakket zo snel mogelijk naar je op zal sturen!



En de inzending van lezeres Griet heeft de fotoshoot gewonnen! Gefeliciteerd Griet, samen met je lieve moeder wordt je glamoureus in de make-up gezet en gestyled tot een echt supermodel!

Mijn moeder heeft al 3 keer mijn leven gered, dit omdat ik vaak in ziekenhuizen heb doorgebracht. Vorig jaar had het weinig gescheeld, of ik er was er echt bijna niet meer geweest, dankzij een buikvliesontsteking, maar het was m'n moeder die me naar een ander ziekenhuis bracht, waar ik met spoed geopereerd werd. Ik had een grote openbuikwond en een stoma, en ze verzorgde iedere dag de wond en de stoma. Gelukkig is nu mijn stoma opgeheven en de wond is dicht, maar ik ben en blijf m'n moeder voor altijd dankbaar, dus dit zou geweldig zijn. Ik wil niet zielig doen of zijn met mijn verhaal, want je moet me beschouwen als iedere andere bezoeker van je site. Ik wou alleen mijn reden uitleggen, waarom de fotoshoot voor mij zo geweldig zou zijn. Op de foto zie je mij in bed liggen, waar ik het liefst een boek lees. Bij mij zit m'n knuffel Ollie, die ik al sinds mn geboorte heb. Dit is voor mij echt plezier, mijn Ollie, een goed boek, en heerlijk languit in bed liggen!

Lieve Griet, je verhaal heb ik totaal niet als zielig beschouwd, ik vond het eerder een prachtig heldinnen verhaal! Je moeder klinkt als de beste moeder die je je maar kunt wensen en ik ben blij dat je door middel van de fotoshoot iets voor haar kan terugdoen. Het feit alleen al dat je hebt meegedaan aan deze winactie getuigd van dankbaarheid. Het zal zeker heel gezellig worden op de shoot en ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat! Ik breng je in contact met i-supermodel zodat jullie samen een datum kunnen prikken voor de shoot. Van harte!


Meer informatie over de shoot vind je op de website i-supermodel.nl, bekijk ook het eindresultaat van de Glamour shoot van mij samen met mijn moeder hier.

Niet gewonnen? Niet huilen! Je kan nog altijd meedoen met de Shopdag Winactie waarbij je een dagje shoppen in Amsterdam wint met mij, inclusief €250 gratis shopping money, free goodies en een geheel verzorgde lunch in een chic restaurant. Sounds like fun, toch?

Until next time,
Serena Verbon