vrijdag 22 april 2011

Outfit: Birds shouldn't be caged



Wat een heerlijke zomerse dag is het toch vandaag! Ik ben lekker vrij, de zon schijnt, mijn raam staat wagenwijd open en de katjes dartelen rond op het balkon. Net heb ik even geluncht op een terrasje hier in het centrum van Houten, samen met mijn moeder. Op zo'n warme dag kan het niet anders dan luchtig gekleed te gaan. Ik trok daarom dit vogelkooi jurkje aan van Sugarhill Boutique. Klik verder voor detail shots en meer informatie.




Dit jurkje van Sugarhill Boutique had Tara als eerste gekocht. Toen ik zag hoe mooi het haar stond en hoe het haar figuur flatteerde moest ik hem ook hebben! Het elastiek in de taille geeft je een mooi zandlopersfiguur en de flap op je borsten zorgt voor optisch bedrog: mijn borsten lijken wel een cupmaatje gegroeid! Nice! Ik kocht deze Bird Cage Dress voor €59,95 bij de CafeNoir webshop.



Mijn nieuwe sandaaltjes zijn ook van Sugarhill Boutique! Ze zijn van leer en de band om de enkels is prachtig versierd met kleurrijke kraaltjes. Lekker zomers! Ze staan heel gekleed en je kan er makkelijk een restaurant mee binnen stappen, maar tegelijkertijd fleuren ze een eenvoudig zomerjurkje of bikini ook helemaal op. Deze Gem Sandals kosten €65 en zijn te koop via de webshop van CafeNoir


Nagellak: Essence French Nude


Om de outfit af te maken draag ik er ook graag een sieraad bij. De laatste tijd ben ik into de fijne kettinkjes. Ik vind het chique en elegant staan, maar tegelijkertijd ook fashionable. De ketting is van sterling zilver en de hanger is van echt Swarovski kristal. Lovely!


Hebben jullie vandaag ook maar je zomerse (strand) outfit uit de kast getrokken? En genieten jullie wel genoeg van het lekkere weer? I know I do!

Until next time,
Serena Verbon