vrijdag 22 april 2011

Beauty Issue: Scheer jij je bovenbenen?


Op YouTube ben ik altijd een beetje aan het klikken tussen videoclips en ineens stuitte ik op de sexy killerlegs van Ciara in haar videoclip 'Ride'. Ze zijn eindeloos lang, glad, glanzend en ze zien er ook nog eens geheel haarloos uit. I love it! Ik bedacht me dat ze vast haar bovenbenen heeft onthaard, dat kan niet anders! 


Voor zover ik weet is het ontharen (scheren, epileren, harsen) van je bovenbenen niet perse een must. Ik heb altijd geleerd om ze juist over te slaan en om alleen mijn onderbenen te scheren. De haartjes op je bovenbenen zijn immers heel fijn en minder goed zichtbaar dan hun benedenburen, dus waarom zou je al die moeite doen?

Dus hoe zit dat, ben ik ouderwets? Moeten de bovenbenen tegenwoordig ook gladgeschoren worden? Scheren jullie je bovenbenen? Graag hoor ik je mening bij de comments.

Until next time,
Serena Verbon