zaterdag 23 april 2011

Spring/Summer trend: knalroze lippen


Een trend die bijna altijd weer terugkomt als de zon begint te schijnen : knalroze lippen! En terecht ook, want wat staat het iedereen goed. Blank, beige, bruin. Elke huidskleur komt ermee weg. Het laat je ogen knallen en je gezicht stralen. Wellicht zagen jullie mijn knalroze lippen al voorbij komen in het outfit artikel van gisteren, want ook ik rock deze look maar al te graag!




Knalroze lippen zijn er in veel kleurvarianten en finishes, maar persoonlijk geef ik de voorkeur aan een matte of satin finish. Op het plaatje met de celebs heeft alleen Beyonce glossy lips en ik vind dat net weer iets té. Knalroze lippen vallen al erg op, dan wil ik er niet nog eens een gloss over aanbrengen. Maar, dit is persoonlijke voorkeur! Hierboven draag ik de kleur Rose roccoco (305) van Lancome, deze lipstick heb ik echt al jaaaaren! Het is een fijne, moisturizing lipstick met een satijnen glans.


Ik combineer mijn knalroze lippen met een rustige make-up zodat ze er extra uitspringen. Hierboven draag ik een vleugje bronzer, roze blush en heb ik mijn wenkbrauwen bijgetekend. Ga je 's avonds uit dan kun je je ogen wat zwaarder aanzetten met een lekkere dikke lijn eyeliner bijvoorbeeld. Very vampy!

Bright, hot pink lips. Kleurrijk, zomers en het staat iedereen fantastisch! Heb jij je er al aan gewaagd?

Until next time,
Serena Verbon