donderdag 14 april 2011

Reebok Easytone review + testers gezocht!

advertorial


Je billen en benen trainen tijdens het shoppen? Tell me more! Jullie hebben de Reebok Reetones vast al op andere blogs voorbij zien komen en ook ik ben deze sneakers voor jullie aan het testen. De Reetones beloven een work-out terwijl je loopt. De cijfers liegen er niet om, door de easytone train je je kuitspieren en hamstrings 11% meer en je bilspieren worden maar liefst 28% meer getraind. Oh, really?




Ik heb sterk de neiging om deze feiten meteen aan te nemen, Reebok is immers een goed en betrouwbaar sportmerk die niet zomaar iets zal beweren zonder er eerst onderzoek naar te doen. Toch wil ik wel weten hoe het kan dat de Reetones zorgen voor een extra work-out terwijl je loopt.


Reetones werken omdat er door middel van balanskussentjes een natuurlijke instabiliteit wordt gecreĆ«erd. Dit heeft eenzelfde soort effect als lopen op een zandstrand. Deze kussentjes zijn onder de hiel en de voorvoet aangebracht. Ze zijn zo ontwikkeld dat je je spieren dwingt om zich bij elke stap aan te passen, waardoor een spierversterkende werking optreedt. Deze technologie is speciaal voor Reebok ontwikkeld door Bill McInnis, een ex-NASA-ingenieur. De spierversterkende werking zorgt uiteindelijk voor slankere benen en billen, en dat terwijl je gewoon de hond uitlaat, boodschappen doet of op je werk rondloopt! Een strakker lijf met elke beweging, wie wil dat nu niet?


Er is een easytone voor het wandelen, een traintone voor tijdens het sporten en een runtone voor hardlopen. Elke soort Reetone heeft de kussentjes weer net iets anders geplaatst zodat het voor dat doeleinde het meeste effect heeft. er zijn zelfs slippers voor in de zomer! Klik hier voor meer informatie over de verschillende modellen.

Nu ik de techniek achter de easytones weet heb ik er al iets meer vertrouwen in. Het klinkt allemaal heel plausibel, althans in theorie. Het was dus de hoogste tijd om mijn easytones in de praktijk te onderwerpen aan een kritische test!

Ik heb de easytones nu zo'n 5 dagen achter elkaar aan gehad en ik zie uiteraard nog geen zichtbaar verschil in mijn benen en billen. Ik moet zeggen dat ik geen lange stukken loop, het is 10 minuutjes hiernaartoe en 5 minuutjes daarnaartoe, maar alles bij elkaar zal het inderdaad zo'n goede 3 kilometer zijn. En alle kleine beetjes zijn natuurlijk mooi meegenomen! Hoewel ik geen spierpijn heb gekregen van het lopen met mijn easytones merk ik wel een kleine spieraanspanning in voornamelijk mijn hamstrings. Ik merk dus maar een heel subtiel verschil, but again, alle kleine beetjes zijn mooi meegenomen!


De easytones zitten overigens onwijs lekker! Ze sluiten goed aan op mijn voet en als ik ermee loop voelt het alsof ik op luchtkussentjes loop, in de praktijk is dat natuurlijk ook echt zo. Het veert goed mee zodat ik lekker over straat bounce. Het kan aan mij liggen, maar doordat ze zo lekker lopen heb ik niet het gevoel alsof ik op een zandstrand loop. Ze lopen eerder luchtig en licht en hierdoor is mijn tred veel energieker. Ik dacht zelfs sneller te gaan lopen door deze easytones! En weet je wat grappig is, binnen Houten pak ik nu liever de benenwagen in plaats van de fiets - om toch weer wat extra meters mee te pakken voor mijn work-out. Ze motiveren in ieder geval wel!

Klinken de easytones je als muziek in de oren? Maybe it's your lucky day. Je kunt je opgeven als testpersoon door vandaag een comment achter te laten met je naam, e-mailadres (in het vakje) schoenmaat en motivatie (niet te lang). Ik kies 2 lezeressen uit en op 19 april maak ik via de site bekend wie het geworden zijn! Je kunt geen voorkeur opgeven voor kleur en het gaat alleen om de easytones (dus geen train en run). Je krijgt random een model in jouw maat thuisgestuurd.

Het is de bedoeling dat je deze schoenen gaat reviewen en je review zal vervolgens gepubliceerd worden op BeautyLab.nl. Het is dus niet zomaar een winactie, je moet er wel wat voor doen! Maar goed, dan heb jij wel kekke Reeboks t.w.v. zo'n €99,95 in je bezit die nog zorgen voor slankere benen en billen ook! Ik verwacht de review uiterlijk 24 april in mijn inbox, dus zorg er voor dat je in de komende periode tijd hebt om de easytones uitgebreid te testen en te reviewen. Wil je alvast wat meer info? Klik dan hier.

Until next time,
Serena Verbon