donderdag 14 april 2011

It's National Book Week


Ik kwam deze week de volgende tekst tegen op Facebook en Tumblr accounts; It's National Book Week. The rules are: Grab the nearest book to you. Turn to page 56. Copy the 5th sentence. Don't mention the book. Ok, dat zijn simpele regels. Pak het dichtsbijzijnde boek (geen studieboek natuurlijk, maar een leesboek) en blader naar bladzijde 56. Neem de 5e regel over en plaats hem bij de comments zonder de titel van het boek te noemen. This is fun! Mijn regel lees je na de klik. Ik ben benieuwd naar die van jullie en of we aan de regels het bijbehorende boek kunnen herkennen.


Dit vage licht danste in de dikke duisternis van mijn gesloten ogen een hele tijd door, als een ziel die zijn doel kwijt is.

Raden jullie nooit! De boekenweek is hier in Nederland al een tijdje voorbij, ik vind het gewoon een leuk initiatief en ik ben erg benieuwd naar jullie regel.

ps. Als je het wel raadt win je een schouderklopje!

Until next time,
Serena Verbon