vrijdag 15 april 2011

Quick Fix: Soft Super Natural Look

 
's Ochtends vlieg ik de deur uit. Ik sta op, poets mijn tanden, reinig mijn gezicht, smeer wat boterhammen en ren naar de bus.  Ik kan met trots zeggen dat ik wel eens om 07:10 wakker schoot en doodleuk om 07:20 in de bus zat! Vaak smijt ik wat make-up spulletjes en een borstel in mijn tas zodat ik me wat kan fatsoeneren in de bus of op het werk, maar de laatste tijd lukt het me om thuis een snelle look te creëren zodat ik er de rest van de dag fruitig bij loop! Overigens heb ik hier nog een paar tijdbesparende beauty tricks voor jullie.


Mijn Quick Fix look bestaat uit slechts 5 make-up producten. Na de reiniging heb ik vaak nog maar een paar minuten om me op te maken anders mis ik de bus. Ik sla dus de BB cream over en stip alleen de donkere littekens aan met mijn all time favourite Bobbi Brown creamy concealer. Ik heb de kleur warm natural.

Vervolgens breng ik mijn nieuwe favoriet aan, de e.l.f. cream blush in Seductress. Deze kleur geeft me frisse appelwangetjes. Ik breng deze blush aan met een kwast, de video waarin ik dit laat zien vind je hier.


Mijn wenkbrauwen teken ik voortaan bij met bruin in plaats van zwart. Ik vroeg jullie laatst om advies en het merendeel stemde voor bruin. Ik ben helemaal om, jullie hebben groot gelijk, het bruine staat een stuk zachter en natuurlijk en is perfect voor een neutrale everyday look zoals deze. Ik heb een wenkbrauwpotlood van Chanel (gekocht in Milaan!) in de kleur brun cendre.


Om mijn ogen net iets meer definitie te geven teken ik het niet bij met een zwart oogpotlood, maar met een  bruine/taupe kleur. In Milaan kocht ik ook een 24/7 glide-on shadow pencil van Urban Decay in de kleur Rehab. Het staat wat warmer, natuurlijker en minder hard dan zwart en de metallic finish geeft mijn ogen een leuke sparkle. En wisten jullie dat Urban Decay vanaf 18 april 2011 in de Sephora in Den Haag en Rotterdam te krijgen is? YAAY!


And last but not least, een kleurtje op de lippen. Een mooie nude kleur is 159 - Smokey Look, een lipgloss van NYX. Het is een peachy kleur met een vleugje roze die je lippen er fris en fruitig uit laat zien (in plaats van dood, wat sommige nude kleuren doen). Naast deze gloss gebruik ik ook heel graag mijn Chubby Stick in Woppin' Watermelon. Het is lekker verzorgend voor de lippen en het geeft ze een frisse roze kleur die net iets meer opvalt.


Zoals jullie merken gebruik ik geen mascara, dat komt door mijn wimper extensions. Ze schelen me elke ochtend weer zeeën van tijd, ik ben er nog steeds zo blij mee! Deze Quick Fix is binnen 4 minuten gefixt (ik heb het gemeten!) en zorgt er voor dat ik er niet als een zombie bijloop op mijn werk. Het ziet er super naturel uit, maar wel gewoon wakker en verzorgd. Het blosje op mijn wangen, de frisse kleur op mijn lippen en onder mijn ogen en mijn bijgetekende wenkbrauwen zorgen voor een open, wakkere blik.

Hoe lang staan jullie voor de spiegel 's ochtends? En hebben jullie ook zo je favoriete make-up producten op het moment?

Until next time,
Serena Verbon