maandag 18 april 2011

NYC inruilactie bij Kruidvat!

Via twitter follower @brenda_83 (bedankt!) werd ik op de hoogte gebracht van een super leuke NYC actie bij Kruidvat. Lever je oude make-up product in (maakt niet uit wat voor crappy merk je neemt) in ruil voor een gloednieuw NYC make-up product naar keuze! 


Dat is nog eens een leuke actie! Iedereen heeft vast wel ergens een doos liggen met stokoude make-up spulletjes, make-up waar je op uitgekeken bent of gewoon wat lege of bijna-lege en uitgedroogde mascara's. Een hele leuke manier om kennis te maken met dit nieuwe make-up merk!

Print onderstaande coupon uit, ren naar het dichtstbijzijnde Kruidvat filiaal (waar ze NYC verkopen) en lever het samen met je crappy of lege make-up verpakking in tegen een gloednieuw NYC product! Je mag maximaal 1 product per coupon inleveren en maximaal 1 coupon per persoon. Deze actie loopt vanaf maandag 18 april 2011 t/m zondag 24 april 2011.


NYC wordt verkocht in een aantal geselecteerde Kruidvat filialen. Klik hier om de lijst te downloaden (duurt wel eventjes). Ik kan in elk geval de Metro Quartet Eyeshadow aanraden in de kleur South Street Seaport (klik hier voor een review) en de gele Separating Mascara is ook zeker niet slecht.

In dit geval denk ik niet dat het spreekwoord 'van ruilen komt huilen' opgaat! ;-) Wat gaan jullie inruilen? En tegen welk NYC product? Ik heb nog een uitgedroogde mascara liggen hier en ik zou graag nog zo'n Metro Quartet kitje willen hebben, maar dan in een andere kleur.

Until next time,
Serena Verbon