zondag 17 april 2011

Uitslag Crest White Strips

Een tijdje terug alweer testte ik de Crest Whitestrips in Advanced Vivid, een doosje met strips die je twee weken lang een half uur op je tanden moet laten zitten. Lui en vergeetachtig als ik ben heb ik uiteraard wel eens een dag (of 2, 3) overgeslagen, maar inmiddels vond ik het wel tijd voor een review aangezien ik zelf ook merkte dan mijn tanden inderdaad witter zijn geworden. Van de 14 strips heb ik er nog 3 over.



In mijn vorige artikel heb ik een video opgenomen om te demonstreren hoe je deze strips aanbrengt op je tanden. Ook lees je hier meer info. Klik hier voor het vorige artikel.

De strips zijn makkelijk aan te brengen en iets lastiger te verwijderen. Gewoon een beetje pulken en als je dan eenmaal een stukje hebt wat je vast kan pakken kun je ze zo lostrekken. Per doos zitten er 14 strips (voor boven en onder) los verpakt, handig als je een paar dagen gaat logeren, je hoeft dan alleen een paar strips mee te nemen en in je toilettas te doen. 

Na ongeveer een week zag ik al resultaat. Hieronder het resultaat na 11 strips. Ik heb geprobeerd de foto's zo aan te passen zodat ze ongeveer dezelfde hoeveelheid licht en dezelfde kleurnuance hebben. Mijn tanden waren al vrij wit, maar er lag toch een gelig waasje overheen. Op de foto vind ik dat je het subtiele verschil best goed kan zien, dat gele waasje is op de na-foto verdwenen.



Op fullface foto's en in video's vind ik dat het resultaat nog beter opvalt, dan heb ik echt parelwitte tandjes! I like! Na een paar dagen gebruik had ik wel last van gevoelige tanden. Dan stopte ik een dagje (of 2) en ging ik weer verder met de strips. De gevoeligheid verdween na een paar uur weer gelukkig. Ik kan me voorstellen dat het je tegenhoudt, die gevoeligheid, maar het is een fijn idee dat het slechts tijdelijk is en dat je er uiteindelijk mooi, witte tanden aan overhoudt.

Speciaal voor BeautyLab bezoekers geeft de webshop Crestwhitestrips.nl een week lang 20% kassakorting op de strips. Gebruik de code beautylab20 bij het uitchecken van je winkelmandje (niet geldig i.c.m. andere acties). De kortingscode is geldig vanaf morgen t/m 24 april 2011!

De strips die ik heb gebruikt zijn de Advanced Vivid en een kit kost €55 (2 weken) of €34 (1 week). Als je tanden al redelijk wit zijn en je hebt een 'opfrisbeurt' nodig dan zou ik voor de kit gaan voor 1 week, want na 1 week zag ik bij mij al verschil.

Until next time,
Serena Verbon