vrijdag 8 april 2011

Hot Guy: Mario Lopez


Saved by the Bell is een high school serie die tot in den treure wordt herhaald, dus no matter what age you have, waarschijnlijk weten jullie allemaal wel wie ik bedoel als ik zeg: Slater. Jep, Slater. De stoere en domme Latino met het legendarische matje en de schattige kuiltjes in zijn wangen. Toentertijd had ik een grote crush op zijn blonde tegenspeler Zach (Mark-Paul Gosselaar) maar sinds ik Mario Lopez opnieuw heb ontdekt als presentator voor MTV programma's Yo Momma en America's Best Dance Crew ben ik helemaal into Slater. He's so hot!


Vroeger was ik all about the blondes. Nick Carter, Slater en zelfs Justin Timberlake deden mijn hartje sneller doen kloppen. Maar nu ben ik all about the dark haired guys. Vind ik toch wat mysterieuzer en aantrekkelijker, op de een of andere manier. En Mario is in de loop der jaren superhot geworden! Hoppa, matje eraf en flink zweten in de sportschool heeft hem geen windeieren gelegd. Wat een mooie man.



Mario Lopez ziet er misschien uit als de Latino versie van Ken (van Barbie), maar ik dig hem wel! Smooth en slick, kuiltjes in zijn wangen (too cute!) een mooie strakke kaaklijn en een killer body. En niet te vergeten die leuke pretoogjes en mooie volle lippen. 

Hij is inmiddels gelukkig getrouwd en heeft onlangs een dochtertje gekregen, maar dan mag ik er nog wel bij wegzwijmelen, toch? Volgens mij is het een hele goedlachse gozer, een liefhebbende man en een trotse vader. Ook dat heeft zo zijn charmes. Man, als ik hem zou tegenkomen zou ik verlegen wegkijken en giechelen.



Mario Lopez, you're hot.

Wat vinden jullie van Mario Lopez? En hebben jullie de voorkeur voor een gezonde Nederlandse jongen of liever een wat donkerder en mysterieuzer type?

Until next time,
Serena Verbon