donderdag 28 april 2011

Ginger is the new Blonde (& Brunette)


Who says gingers have no souls? Blake Lively gaat tegenwoordig als redhead door het leven (of strawberry blonde, zoals ze dat heel fancy noemen) terwijl Khloe Kardashian haar een paar maanden geleden voorging door haar lokken te voorzien van een rood kleurtje. Blondines en brunettes gaan massaal voor de rode coupe, lijkt het wel! Ik vind het prachtig, en jullie?


Als je van nature geen redhead bent is het een moeilijke kleur om mee weg te komen, maar als je eenmaal de juiste rood teint te pakken hebt (die mooi bij je huidskleur staat) dan zit je gebakken. Want rood haar is, als je het mij vraagt, een prachtig gezicht! Blake Lively ziet er stralend en dewy uit met haar nieuwe haarkleur, het staat haar echt ongelofelijk goed. En Khloe's lokken zijn al net zo pretty and shiny als zijzelf.  De haarkleur van Blake en Khloe is erg goed gekozen, want ik zou haast geloven dat ze ermee geboren zijn.

Toen ik er over nadacht besefte ik me dat Hollywood aardig wat bekende gingerettes telt. Zie hieronder een aantal van mijn favoriete rode celebs:


Van links naar rechts, van boven naar beneden; Mad Man actrice Christina Hendricks, een prachtige vrouw. Wel erg zwaarborstig, ik krijg al rugpijn als ik naar haar kijk! Ginger Spice, of course. Love their songs! Nicole Kidman, Peggy Bundy, Julian Moore, Desperate Housewife Marcia Cross, Alyson Hannigan (je kent haar nog wel uit Buffy en How I Met Your Mother), Laura Prepon (That Seventies Show) en de onvergetelijke Lindsay Lohan die ons altijd weer voorziet van gossip juice.


Zijn jullie een natural redhead en zo ja, ben je er blij mee? Hebben jullie je haren wel eens rood geverfd? En wat vinden jullie van Blake Lively's nieuwe coupe?

Until next time,
Serena Verbon