dinsdag 29 maart 2011

Video: Wella Look Contest 2011



In de bovenstaande video leg ik uit wat je moet doen om een professionele Wella Make Over voor jou en je vriend(in) te winnen bij Koffijberg Hairdressers, een topsalon in Amsterdam. Klik hieronder voor meer informatie...


Ok, deze prijs lijkt je wel wat? Maak dan een video van ongeveer 1 minuut, dat mag alleen of samen met je vriendin, waarin je stap-voor-stap een Wella look maakt. Upload je video via deze site (hier vind je tevens meer informatie). Deze contest loopt t/m 1 mei, dus jullie hebben nog een maandje de tijd, dat moet lukken denk ik! 

Omdat ik 1 van de 4 Wella Pro Series ambassadrices ben zit ik ook nog eens in de jury. Ik zal al jullie geuploade video's met zorg bekijken en beoordelen. Zoals jullie weten let ik altijd op originaliteit en een beetje humor, maar de opbouw en de algehele indruk van de video zijn natuurlijk net zo belangrijk. Wees creatief en zorg dat jouw video eruit springt en wie weet worden jij en je vriendin binnenkort helemaal in de watten gelegd in de bekende haarsalon Koffijberg Hairdressers!

Ik hoop dat jullie meedoen en ik kijk alvast erg uit naar jullie video's! 


Good Luck!

Until next time,
Serena Verbon