woensdag 30 maart 2011

Sneak Peek: Mother & Daughter fotoshoot


Vorige week vertelde ik jullie over de Mother & Daughter fotoshoot bij i-supermodel.nl en gisteren stuurde Dorina (de eigenaresse en fotografe) me alvast twee fotootjes door via Facebook. Zo, ik was een beetje in shock! Ik wist wel dat make-up veel kon doen en dat die felle lamp je er gewoon mooier uit laat zien op de foto, maar dit resultaat had ik niet verwacht! Ik ben er best een beetje trots op dus ik wilde jullie deze sneak peek niet onthouden ^^


Dat briesje, die grote felle lamp, de visagie vooraf en de duidelijke aanwijzingen van de fotografe: ik voelde me eventjes alsof ik meedeed met Benelux Next Top Model! Dorina had van te voren looks met ons geoefend (lief, arrogant, verleidelijk, hunkerend en nog een paar) en af en toe riep ze wat van deze looks en wist ik dus meteen hoe ik zo ongeveer moest kijken. Op deze manier was het eigenlijk heel makkelijk om te poseren! Ik vraag me alleen af welke look ik hier uitbeeld...weten jullie het?

Ik was blij dat ik eindelijk mijn jurkje van Forever21 aankon die ik vorige maand had gekocht in NYC. Ik koop altijd jurkjes omdat ik ze zo mooi vind, maar op het lab is dat natuurlijk helemaal niet praktisch en naar feestjes gaat deze ouwe beautyblogster ook al niet te veel, ha ha! Dus gelukkig had ik nu eindelijk de gelegenheid om mijn jurkje uit de kast te plukken. De visagiste had mijn make-up op de kleuren van het jurkje aangepast, zoals je ziet, en ik vind dat ze het erg mooi heeft gedaan. Hier zag ik dus ineens dat bruine wenkbrauwen helemaal zo gek nog niet waren ;-)

Nu ik deze foto gezien heb wil ik NOG meer dan eerst de rest van de foto's zien. Ik ben ZO benieuwd hoe mijn moeder het heeft gedaan en hoe wij samen op de foto staan. Als het goed is ontvangen we vandaag de dvd met alle foto's en ik zal zo snel mogelijk een selectie maken om aan jullie te showen!

Als je enthousiast bent geworden neem dan vast een kijkje op i-supermodel.nl voor de prijzen. Mijn moeder en ik deden een Glamour fotoshoot voor 2 personen, maar er zijn nog veel meer leuke thema's zoals Pin-Up, Hollywood of Femme Fatale.

Check echt even de blog van Dorina (fotografe en eigenaresse i-supermodel) voor prachtige plaatjes! Nadat je dit hebt gezien weet je dat je bij haar studio in goede handen bent.

Binnenkort mag BeautyLab.nl een i-supermodel.nl fotoshoot weggeven! Hou mijn site dus in de smiezen als je kans wil maken op deze te gekke prijs!

Until next time,
Serena Verbon