dinsdag 29 maart 2011

Sneak Peek: E.T. look van Katy Perry


Whoa! Niet schrikken! Dit is de look van de haast onherkenbaar opgemaakte Katy Perry voor haar nieuwste videoclip E.T. Ze deelde deze sneak peek foto's via Facebook, maar de videoclip zal pas te zien zijn vanaf 31 maart. Spannend! Ik kan echt genieten van dit soort extravagante beauty looks! Na de klik nog meer foto's van deze buitenaards look...



Katy Perry is echt een super overtuigende alien als je het mij vraagt! En check hoe cool haar haren zijn ingevlochten! Echt een kunstwerk. Hoe lang heeft ze daarvoor stil moeten zitten zeg, amazing...

En hieronder een detail shot van haar nagels. Lang en puntig en geaderd met zwarte streepjes. Alles klopt aan haar look en is tot in detail uitgewerkt. Love it! Ik vind het leuk dat ze gekozen heeft voor haar favoriete kleuren roze en paars, deze kleuren komen ook terug in haar parfum Purr.


Ik zag trouwens dat mijn zusjes vandaag een artikel hebben geschreven over hetzelfde onderwerp. Kijk, daar zijn we familie voor he? Check hun artikel hier.

Ik voel een E.T look opborrelen!! Wat vinden jullie van haar look? En kunnen jullie ook zo genieten van extravagante beautylooks?

ps. vanavond komt er nog een video online waarin ik jullie vertel over een leuke contest...

Until next time,

Serena Verbon